آنر بند ۶ با نمایشگر تمام صفحه روز ۱۳ آبان معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت آنر در جولای ۲۰۱۹ میلادی از آنر بند ۵ / Honor Band 5 رونمایی کرد. پیش از این انتظار می‌رفت این شرکت جانشین این محصول پوشیدنی، یعنی آنر بند ۶ را تا اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار سازد ولی به دلایلی که مشخصاً برایتان واضح است، این مهم با تاخیر همراه شده است. به تازگی، شرکت آنر از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو رسماً تائید کرد که آنر بند ۶ از تاریخ سه شنبه ۱۳ آبان ماه (۳ نوامبر) کار خود را در چین آغاز خواهد کرد. از سوی دیگر، منبعی به تازگی مدعی شده است که این دستگاه با نمایشگر تمام صفحه عرضه خواهد شد. تیزری که اخیراً از سوی شرکت آنر منتشر شده است، نشان می‌دهد که ردیاب تناسب اندام جدید این شرکت یک تجربه تمام صفحه را ارائه خواهد داد.

در ترجمه ماشینی متن چینی که شرکت آنر در بخش توضیحات این تیزر منتشر کرده، آمده است که: «وارد دوره دستبندهای تمام صفحه شوید». در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌ها و مشخصات این دستبند در دست نیست ولی انتظار می‌رود هرچه که به زمان معرفی و عرضه این محصول نزدیک می‌شویم، شرکت آنر جزئیات بیشتری را از ان فاش کند.

تیزر آنر بند 6

سال گذشته میلادی، آنر بند ۵ در کنار سری گوشی های هوشمند آنر ۹X معرفی شد. هنوز مشخص نیست که آیا آنر قصد دارد روز ۱۳ آبان علاوه بر Honor Band 6 از دستگاه دیگری نیز رونمایی سازد یا خیر. لازم به ذکر است که احتمال تغییر برند آنر بند ۶ در برخی بازارهای مطرح نیز وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر