مشخصات گوشی هوشمند Moto G 5G موتورولا منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – محصول جدید موتورولا با نام کد Kiev یک گوشی هوشمند است که با نام Moto G 5G به بازار عرضه می شود. در ادامه به بررسی مشخصات این دستگاه می پردازیم.

در ماه سپتامبر، محصولی از کمپانی موتورولا با نام کد Kiev در رسانه خبری TechnikNews به نمایش گذاشته شد و مشخصات اولیه و شماره مدل آن لو رفت. حال پس از گذشت تقریبا یک ماه، گزارش دیگری توسط این منبع منتشر شده و اعلام کرد که نام کد Kiev، به گوشی هوشمند Moto G 5G تعلق دارد. احتمالا این دستگاه در کنار Moto 5G Power به عنوان نسخه ضعیف تر گوشی Moto G 5G Plus عرضه می شود.

گوشی هوشمند Moto G 5G یا همان موتورولا kiev یک دستگاه بسیار جذاب است. این محصول به فناوری جدید 5G مجهز بوده و از تراشه اسنپدراگون 690 کوالکام استفاده می کند. از جمله مشخصات دیگر این گوشی، می توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این تراشه در گوشی جدید وان پلاس، یعنی Nord N10 5G نیز به کار رفته است.

اما یک نکته مهم تر در خصوص Moto G 5G وجود دارد. بر خلاف گوشی وان پلاس که دارای پنل LCD 90 هرتزی است، محصول جدید موتورولا به یک نمایشگر اولد FHD مجهز بوده و نرخ تازه سازی آن برابر با 60 هرتز می باشد. با این حال، اندازه صفحه نمایش هنوز معلوم نیست و مشخص نشده که آیا این دستگاه برای دوربین سلفی از حفره درون نمایشگری (punch-hole) بهره می گیرد یا بریدگی بالای صفحه (notch).

به نظر می رسد که گوشی هوشمند Moto g 5G از سیستم دوربین سه گانه بهره مند خواهد بود. این سیستم شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ، سنسور 8 مگاپیکسلی S5K4H7 با لنز تله فوتوی سامسونگ و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی OV02B10 امنی ویژن می شود. این دستگاه از سنسور 16 مگاپیکسلی OV16A1Q امنی ویژن برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده می کند.

از دیگر مشخصات دیگر محصول جدید موتورولا می توان به شیار کارت میکرو اس دی، پشتیبانی از قابلیت NFC برای پرداخت های بدون تماس و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه متفاوت XT2113-2 و XT2113-3 به بازار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر