اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

مقاله‌ی مرتبط

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با تک تایمز همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


اپلیکیشن های


اپلیکیشن 1984 Cam – VHS Camcorder, Retro Camera Effects 

اسکرین شات اپلیکیشن 1984 Cam – VHS Camcorder, Retro Camera Effects

Cam – VHS Camcorder اپلیکیشنی است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان ویدئوهایی با افکت‌های نوستالژیک ضبط کرد. در سال ۱۹۸۴ نخستین کاست‌های ۸ میلی‌متری برای ضبط ویدئو معرفی شدند و نام این اپلیکیشن برگرفته از آن دوران است. با کمک این اپلیکیشن می‌توان ویدئوهایی با سبک VHS قدیمی ضبط کرد یا حتی ویدئوهایی که در گالری وجود دارند توسط این اپلیکیشن ویرایش کرد و افکت‌های VHS به آن‌ها افزود. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Handy Daily Data Logger

اسکرین شات اپلیکیشن Handy Daily Data Logger

این اپلیکیشن برای تهیه‌ی گزارش جامع داده‌های مختلف به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه امکانات زیادی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال، اگر قصد دارید میزان تغییرات وزن خود، دمای هوا، میزان بارندگی و… را در طول دوره‌ی زمانی مشخص اندازه‌گیری کنید، با کمک این اپلیکیشن می‌توان داده‌های ضروری را وارد کرد و نتایج به‌دست‌آمده را به‌صورت جدول یا نمودار تحویل گرفت. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Handy List

اسکرین شات اپلیکیشن Handy List

Handy List اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه است که ویژگی‌های زیادی برای کاربر فراهم می‌کند. اولویت‌بندی و تهیه‌ی فهرست کارهای روزانه یا هفتگی و ماهانه و سالانه یکی از فعالیت‌های مفیدی است که باعث خواهد شد به‌ طرز چشمگیری بهره‌وری افزایش یابد و افراد راندمان بیشتری داشته باشند. همچنین تهیه‌ی فهرست کارهای ضروری موجب می‌شود چیزی از قلم نیفتد و به همه‌ی آن‌ها رسیدگی شود. این اپلیکیشن به کاربر امکان تهیه‌ی فهرست با اولویت‌بندی می‌دهد تا برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را ثبت کند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Correlate 

اسکرین شات اپلیکیشن Correlate

اپلیکیشن Correlate یک برنامه‌ی پزشکی برای ردیابی مشکلات احتمالی در سلامتی است. درواقع این اپلیکیشن ازطریق جمع‌آوری اطلاعات عادت‌های روزانه کاربر و ارتباط آن‌ها با علائم، به کاربر هشدار می‌دهد ممکن است دچار بیماری شده باشد و برای اطمینان از سلامت خود درصورت ادامه‌ی علائم، حتما به پزشک مراجعه کند. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل ارائه‌ی Health Book و Therapy Journal و گزارش‌های دارویی می‌شود که علائم و داروهایی که مصرف می‌شود می‌توان در آن ثبت کرد. مهم‌ترین بخش این برنامه گزارش عادت‌های روزانه و برنامه‌ی تغذیه‌ی کاربر است. کاربر می‌تواند روزانه غذاهای مصرفی خود را ثبت کند تا ببیند در یک ماه بیشتر چه چیزهایی مصرف کرده است و نسبت ‌به تغییر عادت غذایی خود، تغییراتی ایجاد کند. بسیاری از ما بدون در نظر داشتن این موضوع ممکن است عادات غذایی ناسالم را در طول زندگی شکل دهیم که موجب آسیب‌های جدی در درازمدت خواهد شد.

برای مثال می‌توانید مصرف آب روزانه را در این برنامه ثبت و در پایان روز نتیجه را بررسی کنید تا ببنید آیا به تعهد خود برای مصرف ۸ لیتر آب عمل کرده‌اید؟ سایر ویژگی‌های اپلیکیشن شامل، ثبت گزارش خواب، گزارش اضطراب، گزارش آلرژی، درد و… می‌شود. بنابر این استفاده از این برنامه می‌تواند گزارشی جامع از ساختار روزانه یا هفتگی و ماهانه‌ی کاربر فراهم کند. 

دانلود برای اندروید


بازی Summer Pro 

اسکرین شات بازی Summer Pro

Summer Pro یک بازی فکری و ریاضی است که علاوه‌ بر سرگرمی، ورزش ذهنی به‌شمار می‌رود و می‌تواند ذهن کاربر را ورزیده‌تر کند. این بازی مشابه بازی ژاپنی «کاکورو» است. هر جدول از چندین ردیف و ستون تشکیل شده است. در ستون سمت چپ یا ردیف بالا، اعدادی نشان داده می‌شوند که مجموع ردیف یا ستون خود را نشان می‌دهند. کاربر باید جاهای خالی را به‌گونه‌ای با اعداد پر کند تا جمع اعداد آن سطر و ستون برابر با مجموع مشخص‌شده در ابتدای سطر یا ستون باشد. دقت داشته باشید که نباید از اعداد تکراری در یک سطر یا ستون استفاده کنید. این بازی شباهت زیادی به جدول سودوکو دارد؛ بنابر این طرفداران بازی سودوکو نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Halloween Cemetery 3D LWP 

اسکرین شات اپلیکیشن Halloween Cemetery 3D LWP

تصاویر زنده، بخشی از قابلیت‌های ویژه‌ی گوشی‌های هوشمند هستند که امکان شخصی‌سازی و جذابیت ‌بخشیدن به رابط کاربری را فراهم می‌کنند. این اپلیکیشن که یک تصویر زنده با تم هالووین است، عکسی از قبرستان با جزئیات فراوان دارد و کاربر می‌تواند بین ۹ زاویه‌ی مختلف نمایش جابه‌جا شود. این اپلیکیشن حتی صدای خاصی برای فعالیت‌های داخل گوشی فراهم کرده است و با فعال‌ کردن آن گزینه، صداهای مخصوص برنامه پخش می‌شوند. صدای دریافت تماس یا صدای لمس دکمه‌های گوشی از جمله فعالیت‌هایی هستند که تحت پوشش برنامه قرار می‌گیرند. 

دانلود برای اندروید


بازی Mind Games Pro

اسکرین شات بازی Mind Games Pro

Mind Games Pro بازی فکری و معمایی و متشکل از چندین بازی ذهنی است که توانایی‌های مغزی افراد را تقویت می‌کند. با نصب این بازی می‌توان علاوه‌ بر ایجاد سرگرمی، قدرت حل مسئله و مهارت‌های شناختی (Cognitive) را به‌ کار گرفت تا آن‌ها را توسعه داد و تقویت کرد. یکی از نقاط قوت این بازی ارائه‌ی گزارش کامل امتیازات کاربر است که در نهایت می‌تواند کمک کند کاربر کمبودهای خود را درک کند و روی تقویت آن‌ها متمرکز شود. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن First Coloring book for kindergarten kids

اسکرین شات اپلیکیشن First Coloring book for kindergarten kids

First Coloring book for kindergarten kids یک اپلیکیشن کاربردی برای تقویت خلاقیت کودکان در فضای جذاب گوشی‌ هوشمند است. همان‌طور که از عنوان اپلیکیشن می‌توان حدس زد، این برنامه ‌نوعی کتاب رنگ‌آمیزی مجازی است و کودکان می‌توانند طرح‌های بدون رنگ موجود در آن را بر اساس اصول پیشنهادی اپلیکیشن یا با توجه ‌به سلیقه‌ی خود رنگ‌آمیزی کنند. این اپلیکیشن بیش‌ از ۳۰۰ طرح خام متنوع ارائه می‌کند و ۶ ابزار نقاشی مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Genetic Helper

اسکرین شات اپلیکیشن Genetic Helper

Genetic Helper یک اپلیکیشن مناسب دانشجویان زیست‌شناسی است که کمک می‌کند توالی‌یابی ژنتیک را با سرعت انجام دهند. عمل توالی‌یابی همواره یکی از فرایندهایی است که زمان زیادی به ‌خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین دانشجویان با کمک این اپلیکیشن می‌توانند مدت‌زمان توالی‌یابی را به‌طور چشمگیری کاهش دهند. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Fresy

اسکرین شات مجموعه آیکون Fresy

 Fresy یک مجموعه با بیش ‌از ۱۱۵۰ آیکون متنوع با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ است. تمامی آیکون‌ها با ظرافت بازطراحی شدند تا کیفیت خروجی به‌گونه‌ای باشد که در گوشی‌های دارای نمایشگر باکیفیت نیز جلوه‌ی زیبایی از خود نشان دهند. این مجموعه به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شود و طراحی‌های جدید یا درخواست‌های کاربران در آن ارائه خواهند شد. برای استفاده از این آیکون‌ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا در بخش صفحه‌ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید و سپس، در بخش Drawer این مقدار را روی ۴×۶ با شفافیت پس‌زمینه بین ۰ تا ۱۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته، اندازه‌ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه‌ی System بگذارید. برای اجرای این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن QR and Barcode Scanner PRO

اسکرین شات اپلیکیشن QR and Barcode Scanner PRO

QR and Barcode Scanner PRO یک اپلیکیشن کاربردی برای اسکن کد QR و انواع بارکد است و علاوه‌ بر این، توانایی ایجاد و ساخت کد دارد. این اپلیکیشن با استفاده از فلش ال‌ای‌دی، در محیط‌های کم‌نور نیز می‌تواند فرایند اسکن را انجام دهد. دیگر ویژگی این برنامه وجود تاریخچه است که تمام کدهای اسکن‌شده و ایجاد‌شده را ثبت می‌کند تا درصورت نیاز کاربر، بتواند آن‌ها را بازیابی کند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن 80s Music Radio Pro

اسکرین شات اپلیکیشن 80s Music Radio Pro

 80s Music Radio Pro یک رادیوی کامل است که امکان شنیدن آهنگ‌های دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی را بدون تبلیغات برای کاربر فراهم می‌کند. این اپلیکیشن یک رادیوی اینترنتی است و سبک‌های متنوع موسیقی را پوشش می‌دهد. ایستگاه‌های مختلف رادیویی در این اپلیکیشن فراهم شده است و کاربر می‌تواند از بین این ایستگاه‌ها هرکدام را که می‌خواهد انتخاب کند. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Luci ? – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide 

اسکرین شات اپلیکیشن Luci ? – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide

برنامه‌ی Luci که برای مدیریت خواب و تمرینات دستیابی به رؤیای شفاف طراحی شده، از قیمت ۰/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه به‌گونه‌ای توسعه داده شده است که با ثبت خودکار اطلاعات مربوط به خواب افراد، مثل حرف ‌زدن در خواب یا خرو‌پف، به آن‌ها کمک خواهد کرد در مرحله‌ی رؤیای شفاف قرار بگیرند. رؤیای شفاف (Lucid Dream)، رؤیایی است که فرد روی روند آن کنترل کامل دارد و می‌تواند هرچه اراده می‌کند، در خواب ببیند؛ برای مثال ستاره‌ی یک فیلم شود، پرواز کند یا حتی در زمان سفر کند.

برنامه‌ی Luci می‌تواند با کمک یادگیری ماشینی به‌صورت خودکار صدای کاربر به‌خواب‌رفته را ضبط و مهم‌ترین علائم رؤیا را مشخص کند. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی برنامه، این برنامه حتی قادر است طرح رؤیای افراد را رسم کند. البته توسعه‌دهندگان این برنامه تضمین کردند که اطلاعات کاربران محرمانه بماند و سوءاستفاده‌ای از آن‌ صورت نگیرد. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Home Workout Gym Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Home Workout Gym Pro

اپلیکیشن Home Workout Gym Pro برنامه‌ای برای تمرین جسمانی در خانه است. این روز‌ها که به‌علت پاندمی ویروس کووید ۱۹ اکثر افراد باید زمان بیشتری در خانه بگذرانند و دسترسی به باشگاه‌های ورزشی بسیار محدود شده، یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامت جسمی، تحرک و ورزش در منزل است. به‌همین دلیل یکی از برنامه‌هایی که امروز برای شما معرفی می‌کنیم اپلیکیشن Home Workout Gym Pro است. این اپلیکیشن برنامه‌ی تخصصی ورزشی از گرم ‌کردن گرفته تا حرکات تخصصی را به شما آموزش می‌دهد و مانند یک مربی حرفه‌ای شما را زیر نظر خواهد داشت.

سایر ویژگی‌های برنامه شامل جدول وزنی، یادآوری برای انجام ورزش و ایجاد عادت روزانه، آموزش حرکات ازطریق انیمیشن، ارائه‌ی برنامه‌ی غذایی برای کاهش وزن یا ساخت ماهیچه و… می‌شود. این اپلیکیشن توسط متخصص‌های زیبایی اندام طراحی و تأیید شده است؛ اما نصب این اپلیکیشن به‌تنهایی ممکن است برای سلامت شما خطرآفرین باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما این اپلیکیشن را در مشورت با پزشک یا مربی متخصص استفاده کنید تا بتوانید با درک بهتری از شرایط فیزیکی خود ورزش کنید. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن SUI File Explorer PRO 

اسکرین شات اپلیکیشن SUI File Explorer PRO

SUI File Explorer PRO اپلیکیشن مدیریت فایل‌ با ویژگی‌های فراوان است که قابلیت‌های زیادی برای کاربر فراهم می‌کند. به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن کاربر می‌تواند فایل‌ها را در دسته‌های متفاوت طبقه‌بندی و اندازه‌ی فضای اشغالی هر پوشه و جزئیات آن را به‌راحتی مشاهده کند. علاوه ‌بر تمام قابلیت‌ها مثل کپی، جابه‌جایی، تغییر نام و… با نصب این اپلیکیشن امکان نقل‌و‌انتقال فایل‌ها نیز برای کاربر فراهم می‌شود. 

دانلود برای اندروید


بازی Evertale

اسکرین شات بازی Evertale

بازی Evertale یک بازی جذاب است که توصیه می‌کنیم حتما آن را نصب کنید و در دنیای فانتزی آن غرق شوید. این بازی شما را به مبارزه علیه هیولاهای رمزآلود می‌برد تا آن‌ها را اسیر کنید و آموزش دهید و به‌ خدمت بگیرید. ۱۸۰ هیولا و قهرمان در این بازی وجود دارند که در طول داستان جذاب می‌توانید آن‌ها را هدایت کنید و در دنیای آن‌ها با دوستان و دشمنان روبه‌رو شوید، سلاح‌های جدید کشف کنید و آن‌ها را برای مبارزه به‌ کار بگیرید. یکی از نقاط قوت این بازی، مبارزه‌های گروهی با دوستان است که به شما کمک می‌کند در مقیاس کوچک، استراتژی پیاده کنید. 

دانلود برای اندروید


مجموعه آیکون Pixel Cubic 3D

اسکرین شات مجموعه آیکون Pixel Cubic 3D

یک مجموعه آیکون با طراحی سه‌بعدی و آیکون‌های مکعبی که دارای بیش‌از ۵۰۰۰ آیکون متنوع است. این مجموعه آیکون دسترسی به بیش ‌از ۳۰ تصویر پس‌زمینه را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. تمامی آیکون‌ها با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده‌اند تا جلوه‌ی زیبایی به محیط رابط کاربری گوشی هدیه‌ کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Lecture Notes – Classroom Notes Made Simple

اسکرین شات اپلیکیشن Lecture Notes - Classroom Notes Made Simple

یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای نوت‌برداری که ویژگی‌های زیادی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان ضبط صدا در حین یادداشت‌برداری و تایپ اشاره کرد؛ همچنین کاربر می‌تواند با دست‌نوشته نوت‌برداری انجام دهد تا سریع‌تر مطالب مهم را ثبت کند. این اپلیکیشن به‌خصوص برای دانشجویان کاربرد دارد و به آن‌ها امکان می‌دهد که علاوه ‌بر ضبط صدا در کلاس، نکات مهم را یادداشت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های اساسی این برنامه امکان اشتراک‌گذاری یادداشت‌ با سایر کاربران است. تمامی یادداشت‌ها و فایل‌های صدا به‌صورت حرفه‌ای طبقه‌بندی می‌شوند تا دسترسی به آن‌ها در کم‌ترین زمان مهیا باشد. 

دانلود برای اندروید


اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free


اپلیکیشن Calcvier – Keyboard Calculator 

اسکرین شات اپلیکیشن Calcvier - Keyboard Calculator

اپلیکیشن Calcvier یک کیبورد مجهز به ماشین‌حساب است و به کاربر کمک می‌کند بدون خروج از برنامه‌های مختلف، محاسبات خود را انجام دهد و آن‌ها را تایپ کند. قیمت این برنامه پیش از این ۲/۹۹ دلار بوده است و برای اجرا نیاز به iOS 11 یا بالاتر دارد. کاربری اپلیکیشن Calcvier بدین گونه است که می‌توانید درحین ارسال پیام، محاسباتی را انجام دهید یا در برنامه‌ی یادداشت بدون خروج از برنامه، محاسبات خود را انجام دهید و یادداشت کنید. همچنین، این برنامه دارای حالت تاریک است. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Light | Long Exposure

اسکرین شات اپلیکیشن LT - Long Exposure

عکاسی در شب نیاز به مهارت و تمرین دارد. با اینکه اخیرا امکان عکاسی در شب با کمک هوش مصنوعی تاحدی آسان شده است؛ اما هنوز هوش مصنوعی دوربین‌ها برای خلق اثر هنری آنچنان پیشرفته نیستند. البته، این هوش مصنوعی با راهنمایی درست و با کمک برخی اپلیکیشن‌ها پتانسیل عکاسی در شب را می‌تواند درخود به‌کار گیرد. یکی از مهارت‌های مهم عکاسی در شب، نوردهی طولانی است. اپلیکیشن LT ابزاری را فراهم می‌کند تا کاربر با کمک آن بتواند عکس‌هایی با افکت نوردهی طولانی داشته باشد. با کمک این اپلیکیشن می‌توان خط نوری چراغ اتومبیل‌ها را در نور شب تصویربرداری کرد یا عکس‌های جذابی از وسایل بازی در شهربازی گرفت. با نصب این برنامه می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای در آسمان شب عکاسی کنید. این اپلیکیشن با آیپاد تاچ و آیپد نیز سازگاری دارد، فقط برای نصب آن باید iOS 11 به بالا داشته باشید. 

دانلود برای iOS


بازی Super Miley

اسکرین شات بازی Super Miley

بازی نوستالژی با الهام از بازی سوپر ماریوی قدیمی با گرافیک ۸ بیتی که امروز در گوشی هوشمند آیفون دردسترس کاربران است. شخصیت این بازی با نام Miley مأموریت دارد در دنیای شگفت‌انگیز سفر کند و با نابود کردن هیولاهای مستقر در جزایر مختلف شاهزاده را نجات بدهد. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Fonts Changer Custom Keyboard

اسکرین شات اپلیکیشن Fonts Changer Custom Keyboard

اپلیکیشن کیبورد که امکان تغییر فونت را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از کیبورد این اپلیکیشن در پلتفرم اینستاگرام، فونت نوشته‌های خود را به حالت دلخواه تبدیل کنند. در این کیبورد انواع و اقسام فونت‌ها تعبیه شده است و کاربران قادر هستند پیش‌از ارسال نهایی نوشته، فونت را در حالت پیش‌نمایش مشاهده کنند. 

دانلود برای iOS


بازی Isometric Squares – puzzle ²

اسکرین شات بازی Isometric Squares - puzzle ²

بازی معمایی و فکری که به‌سیله‌ی آن باید مربع‌ها را در مربعی بزرگ‌تر جای داد. درواقع، در این بازی پازل‌های مربع‌شکل یا مکعب‌شکل طراحی شدند که باید داخل آن‌ها را با قطعه‌های مربع یا مکعب در اندازه‌های متفاوت پرکرد. این بازی دارای ۵۰ مرحله است و می‌توان آن را در ۵ سطح مختلف اجرا کرد. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Kompressor – Compress Images

اسکرین شات اپلیکیشن Kompressor - Compress Images

اپلیکیشن Kompressor – Compress Images یک ابزار کاربردی برای فشرده‌سازی عکس‌ها در گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد به‌شمار می‌رود. با کمک این برنامه کاربران می‌توانند تا ۸۰ درصد حجم فایل اصلی را فشرده‌سازی کنند. این اپلیکیشن ۳ حالت مختلف برای فشرده کردن عکس‌ها پیشنهاد می‌دهد و برای تغییر اندازه‌ی عکس نیز می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن فرایند را انجام داد و بعداز آن عکس را با دوستان خود ازطریق پلتفرم‌های مختلف، به اشتراک گذاشت. نکته‌ی مهم در فشرده‌سازی یا تغییر اندازه‌ی عکس توسط این برنامه، ذخیره‌ی فایل جدید بدون تغییر در فایل اصلی است. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Reverse Movie FX – Magic Video

اسکرین شات اپلیکیشن Reverse Movie FX - Magic Video

اپلیکیشنی برای معکوس کردن ویدئو است. درواقع، این اپلیکیشن با دراختیار گرفتن دوربین گوشی و ضبط ویدئو امکان ویرایش آن را به کاربر می‌دهد تا آن را معکوس کند. همچنین، امکان افزودن آهنگ پس‌زمینه به‌وسیله‌ی این برنامه فراهم شده است تا ویدئوی خروجی حرفه‌ای با کیفیت HD ارائه کند. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ به بالا است. 

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Password Secure Manager PRO

اسکرین شات اپلیکیشن Password Secure Manager PRO

امروزه یکی از مشکلات کاربران افزایش تعداد حساب‌های کاربری مختلف است که مدیریت رمزهای عبور و به‌خاطرسپاری را بسیار دشوار می‌کند. از‌این‌رو، اپلیکیشن‌هایی طراحی شدند که کار مدیریت رمز‌های عبور را آسان می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند تا رمز های عبور خود را در آن وارد کنند و درزمان نیاز به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

دانلود برای iOS


بازی AR Gun – AR Gun Game Library

اسکرین شات بازی AR Gun - AR Gun Game Library

 بازی‌های واقعیت افزوده هرروز برتعدادشان افزوده می‌شود. این بازی با تلفیق دنیای مجازی بازی و دنیای واقعی تجربه‌ی جدیدی برای کاربران به‌همراه خواهد داشت. یک بازی اکشن که در آن باید با دشمن مبارزه کنید تا جان خود را نجات دهید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن QR + BarCode Scanner

اسکرین شات اپلیکیشن QR + BarCode Scanner

اپلیکیشن QR + BarCode Scanner یک برنامه‌ی ساخت و اسکن کد‌های QR است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید کد‌های QR شخصی‌سازی‌شده با رنگ و تم مدنظر خود بسازید. این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای مثال می‌توان به UPCE یا Code39 یا EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین با فعال‌سازی قابلیت مدیریت برخی داده‌های مشخص مثل لینک‌ها، ایمیل‌ها، محصولات، آدرس‌ها، شماره‌تلفن‌ها و… قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده کند. به‌خاطر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ایجاد یا اسکن می‌شوند در تاریخچه‌ی برنامه به‌صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می‌تواند از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

دانلود برای iOS


بازی Sabertooth Multuplayer Survival Simulator

اسکرین شات بازی Sabertooth Multuplayer Survival Simulator

اگر به حیوانات پیش‌از تاریخ که چندین هزار سال قبل زندگی می‌کردند علاقه دارید این بازی می‌تواند برای شما جذاب باشد. این بازی اکشن محل مبارزه‌ی انواع حیوانات وحشی منقرض‌شده برای بقا است. یکی از ویژگی‌های مهم بازی امکان اجرای آن به‌صورت مولتی‌پلیر با دوستان است که بر جذابیت بازی خواهد افزود. گرافیک بازی شاید آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته باشد؛ بنابراین اندکی از جذابیت بازی می‌کاهد. ازسویی دیگر اما، نکته‌ی جالب توجه این است که می‌توان این بازی را روی دستگاه‌های دارای آیفون با آی‌او‌اس ۷ به بالا اجرا کرد.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن SavingsApp: Checkbook

اسکرین شات اپلیکیشن SavingsApp: Checkbook

محاسبه‌ی درآمد و هزینه‌های روزانه یکی از فعالیت‌های مهمی است که هرفردی باید برای خود انجام دهد. با پیشرفت فناوری و وجود گوشی‌های هوشمند، اکنون می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های جامع این فرایند را به‌زیبایی هرچه تمام‌تر انجام داد و در پایاین ماه گزارش کاملی از درآمد و هزینه‌ها دریافت کرد. این اپلیکیشن بسیار ساده است و با نصب آن می‌توانید تمام ریز جزئیات حساب‌های مختلف خود را زیرنظر داشته باشید. قابلیت‌های این برنامه شامل تنظیم اعلان برای اقساط یا قبض‌ها، دریافت نمودارهای مختلف و امکان همگام‌سازی داده‌ها ازطریق آیکلود و… می‌شود.

دانلود برای iOS


بازی Tile Rider

اسکرین شات بازی Tile Rider

بازی تک‌نفره که در آن یک اتومبیل کوچک مجهز به اسلحه و گجت آهنربایی را کنترل می‌کنید. این بازی فکری در هر مرحله چندین پازل به‌نمایش درمی‌آورد که باید آن‌ها را حل کنید. این بازی شامل ۳۵ مرحله‌ی داستانی است و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جذابیت خاصی را القا می‌کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Photo Power Tools

اسکرین شات اپلیکیشن Photo Power Tools

 یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Convert Grams, oz, cups, spoons

اسکرین شات اپلیکیشن Convert Grams, oz, cups, spoons

اپلیکیشنی برای تبدیل اندازه‌های مختلف است که البته، فقط محدود به مقادیر آشپزی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می‌‌تواند مقادیر فنجان، قاشق غذاخوری و… را به گرم یا بالعکس تبدیل کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اسکرین شات اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن AR Measure

اسکرین شات اپلیکیشن AR Measure

اپلیکیشن AR Measure همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای اندازه‌گیری با استفاده از گوشی و قابلیت واقعیت افزوده است. فقط باید با دوربین گوشی یک فاصله بین نقطه‌ی A و نقطه‌ی B مشخص کنید تا این اپلیکیشن، فاصله‌ی آن را برای شما اندازه‌گیری کند. می‌توانید اندازه‌گیری‌های انجام شده را ذخیره کنید تا بعدا نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توان با کمک این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS، از چند آیتم در یک عکس اندازه‌گیری و هرکدام را جداگانه ذخیره کرد.

دانلود برای iOS


بازی Gradient Game

اسکرین شات بازی Gradient Game

یک بازی آرامش‌بخش است که در آن کاربر باید با استفاده از سه رنگ اصلی و ترکیب مقادیر کافی از آن‌ها با یکدیگر، گرادینت رنگ به‌نمایش درآمده در کادر بالای نمایشگر را بازسازی کند. کاربر می‌تواند در دوحالت ترکیب RGB یا HSB این بازی را اجرا کند. محدودیت زمانی در این بازی وجود ندارد تا ماهیت آرامش‌بخش بودن آن حفظ شود و کاربر با خاطری آسوده و براساس نیاز خود بازی را انجام دهد. علاوه‌براین، این بازی می‌تواند بسیار مناسب طراحان و نقاش‌های باشد تا به‌وسیله‌ی آن در ترکیب رنگ خبره شوند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Superb IQ – Brain Test

اسکرین شات اپلیکیشن Superb IQ - Brain Test

اپلیکیشنی برای اندازه‌گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون‌های علمی و اصولی IQ کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد. بعد از اتمام آزمون رتبه‌ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی به‌نمایش درخواهد آمد.

دانلود برای iOS


بازی Patrol Road Battle

اسکرین شات بازی Patrol Road Battle

بازی هیجانی و فکری که در آن کاربر باید با کنترل اتومبیل گشت‌زنی، خلافکارهایی را که در خیابان‌های شهر تردد دارند نابود کند. اتومبیل گشت‌زنی دارای سلاح، نیتروژن و سایر قدرت‌ها است تا درمقابل خلافکارها پیروز شود. در این بازی ماشین‌های گشت‌زنی مختلفی وجود دارد که هرکدام سلاح‌های خاصی دارند و کاربر می‌تواند با کسب امتیاز از آن‌ها بهره‌مند شود.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Sufi: Dhikr & Tasbeeh Counter

اسکرین شات اپلیکیشن Sufi: Dhikr & Tasbeeh Counter

یک اپلیکیشن برای شمارش ذکر و تسبیح است. کاربر می‌توان با زدن ضربه به نمایشگر، کشیدن انگشت روی صفحه و تکان‌دادن گوشی به اپلیکیشن فرمان دهد تا شمارش ذکر انجام شود. این برنامه قابلیت تعریف انواع ذکر را دارد و کاربر می‌تواند هر ذکری را که تمایل دارد در فهرست ذکرها وارد کند و تاریخچه‌ی کاملی از تسبیحات خود داشته باشد. این برنامه به‌صورت خودکار شمارش را ذخیره می‌کند و درهر زمانی‌که اپلیکیشن دوباره باز شود، از جایی که آخرین بار بوده است، شمارش را ادامه خواهد داد. برای نصب این برنامه باید iOS 11 به بالا داشته باشید.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Your Pregnancy – Day by Day

اسکرین شات اپلیکیشن Your Pregnancy - Day by Day

برنامه‌ای که به‌واسطه‌ی آن کاربر می‌تواند اطلاعات کاملی به‌صورت تصویری یا متنی از وضعیت بارداری داشته باشد. این برنامه به‌صورت جزئی وضعیت روزانه‌ی بارداری را توصیف می‌کند. در این اپلیکیشن علاوه‌بر متن، تصویر و ویدئو نیز فراهم شده است. البته ناگفته نماند متن‌های داخل اپلیکیشن به زبان انگلیسی هستند و امکان انتخاب زبان‌های دیگر در این اپلیکیشن فراهم نشده است.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن Background Eraser

اسکرین شات اپلیکیشن Background Eraser

اپلیکیشنی کاربردی و آسان برای حذف پس‌زمینه‌ی عکس‌ها است که به کاربر اجازه می‌دهد با یک اشاره پس‌زمینه‌ی تصاویر را حذف کند. این برنامه با کمک هوش مصنوعی، اجزای موجود در عکس را تفکیک و بادقت زیادی امکان حذف هر بخش را فراهم می‌کند.

دانلود برای iOS


اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

اسکرین شات اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت، مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن، نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

دانلود برای iOS


اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. راستی اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را در زومجی بخوانید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر