رضوانی هرکولس 6×6 ؛ خدای تمام وانت پیکاپ‌ها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت خودروسازی رضوانی با انتشار یک تصویر در حساب اینستاگرام این کمپانی از رونمایی محصول جدید خود طی هفته‌های آینده خبر داد. این شرکت که به تولید خودروهای سواری با ویژگی‌های نظامی مشهور است، جدیدترین محصول خود را در اینستاگرام تحت عنوان هرکولس 6×6 معرفی کرد.

هم راستا با نام حماسی و بسیار مناسب این محصول، رضوانی ادعا می‌کند که هرکولس 6×6 خدای همه وانت پیکاپ‌ها و قوی‌ترین تراک شش چرخ در جهان خواهد بود. شرکت رضوانی پیش از این در ماه ژوئن گذشته خبر از تولید هرکولس داده و قرار شده بود که در تابستان از آن رونمایی کند. در آنجا تنها تصویری مبهم در هاله سیاه‌رنگ و همچنین یک عکس کلوزآپ از چرخ‌های محور عقب این محصول دیده می‌شد اما در حال حاضر نمای بغل هرکولس 6×6 با جزئیات بالا و تصویر واقعی قابل رویت است.

رضوانی هرکولس

در این تصویر فرم عضلانی بدنه، گلگیرهای چهارگوش و حالت زمخت بدنه هرکولس 6×6 به همراه رینگ‌های مسی مشخص هستند. همچنین شرکت رضوانی عرضه این محصول در پاییز امسال را تایید کرده است. قدرت موتور هرکولس هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما با توجه به اینکه این محصول قوی‌ترین وانت پیکاپ فول سایز جهان است و با در نظر گرفتن رقبایی از هنسی می‌توان اعلام کرد که قدرت هرکولس 6×6 بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود قیمت این خودرو بالای ۳۰۰ هزار دلار باشد اما مشتریان می‌توانند در حال حاضر تنها با ۲۶۶ دلار این محصول را رزرو کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر