حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی nova 8 SE در تاریخ 15 آبان رونمایی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز  – طبق اخبار و اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گوشی جدید nova 8 SE هوآوی با مشخصاتی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، روز پنج‌شنبه 15 آبان رونمایی خواهد شد.

هواوی در ماه آوریل یعنی حدود هفت ماه پیش، گوشی nova 7 SE را معرفی و ماه پیش از آن رونمایی کرد. الان این شرکت از گوشی جدید nova 8 SE صحبت کرده است که احتمالا 5 نوامبر (15 آبان) در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی چین رونمایی خواهد شد.

هواوی در Weibo  یک تیزر از این گوشی منتشر کرده که نشان می دهد هواوی nova 8 SE ، چهار دوربین در قاب پشتی دارد و طراحی آن شبیه به آیفون 12 با لبه‌های تخت است. دکمه های کنترل صدا و پاور نیر در لبه کناری سمت راست این گوشی قرار گرفته‌اند. 

در پوسترهایی که برای این گوشی منتشر شده، برخی از ویژگی‌های nova 8 SE و رنگ‌های آن ذکر شده است. nova 8 SE دارای نمایشگر OLED  6.53 اینچی و دوربین 64 مگاپیکسلی است و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی مجهز به یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی است.

هواوی هنوز تمام ویژگی‌های nova 8 SE را فاش نکرده است، اما شایعات به این اشاره دارند که این گوشی دارای صفحه نمایشگر 60 هرتزی  FHD+است و از دو چیپست Dimensity 720 و Dimensity 800U قدرت می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز قرار دارد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر