ریلمی واچ S رسماً معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ریلمی توانست در ماه می میلادی گذشته با معرفی نخستین ساعت هوشمند خود تحت عنوان ریلمی واچ / Realme Watch صنعت فناوری را متوجه خود سازد. این غول تکنولوژی به تازگی با رونمایی از ریلمی واچ S توانسته است بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بی‌اندازد. ریلمی واچ S نسخه به‌روز شده ساعت هوشمند ریلمی واچ محسوب می‌شود.

ریلمی واچ S از نظر مشخصات به یک صفحه نمایش لمسی دایره‌ای ۱٫۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر توسط محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس (Corning Gorilla Glass) محافظت می‌شود که شباهت زیادی به گوریلا گلس ۳ مورد استفاده در ریلمی واچ اولی دارد. این ساعت به یک سنسور حساس به نور مجهز است که بسته به میزان روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

فریم دایره‌ای ریلمی واچ S از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دو دکمه در سمت راست آن قرار دارد. این ساعت هوشمند همچنین دارای بندهای سیلیکون مایع است که در قالب چهار رنگ در دسترس قرار می‌گیرند: آبی، نارنجی، سبز و سیاه.

ریلمی هنوز در خصوص شکل صفحه این ساعت هوشمند چیزی نگفته است ولی ریلمی واچ شامل ۱۲ صفحه می‌شد. این شرکت تنها اعلام کرده است که طی ماه‌های آینده بیش از ۱۰۰ Watch Face برای این ساعت هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این‌ها، ریلمی واچ S شامل سنسور ضربان قلب PPG و همچنین یک حسگر SpO2 برای نظارت روی میزان سطح اکسیژن خون نیز می‌شود. این ساعت هوشمند حاوی ۱۶ حالت ورزشی / Sports Modes نیز می‌شود که حاوی حالت‌های جدیدی از جمله Stationary Bike و Rowing Machine است. از جمله دیگر ویژگی‌های کلیدی این محصول می‌توان به نظارت بر خواب، رد تماس، اعلان‌های هوشمند، موسیقی و کنترل دوربین اشاره کرد.

ریلمی واچ S موفق به دریافت گواهی‌نامه IP68 شده که به این معناست که این محصول پوشیدنی تا عمق ۱٫۵ متری آب نیز مقاوم و قابل استفاده است. البته همانند همه محصولات الکترونیکی، استفاده از آن در داخل آب توصیه نمی‌شود. از سوی دیگر، شرکت ریلمی نیز اعلام کرده است که نمی‌توان از این ساعت هوشمند در هنگام دوش گرفتن و یا شنا کردن استفاده کرد. جدیدترین محصول ریلمی در زمینه ساعت های هوشمند به یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که به نظر می‌رسد می‌توان تا حداکثر ۱۵ روز از آن استفاده کرد.

ریلمی واچ S با قیمت ۹۵ دلار در تاریخ شنبه ۲۴ آبان ماه (۱۴ نوامبر) در پاکستان عرضه خواهد شد. کمپانی ریلمی هنوز در خصوص زمان عرضه این ساعت در بازارهای سراسر دنیا هیچ صحبتی نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر