جشنواره خرید در فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در حال‌ حاضر خدمات متنوعی ازطریق این وب‌سایت به متقاضیان محترم ارائه می‌شود که جهت معرفی این خدمات می‌توانید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

طرح خرید اقساطی سامسونگ

در طرح خرید اقساطی سامسونگ شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، پس از ثبت نام و طی مراحل اعتبارسنجی خرید اقساطی خود را با سقف اقساط ۱۲ ماهه و با پیش پرداخت نقدی ۲۵ درصد انجام دهید.

خرید اقساطی سامسونگ

طرح تعویض گوشی دست دوم سامسونگ با گوشی جدید

طرح تعویض گوشی سامسونگ شامل تعویض مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ با گوشی‌های جدید است. به این صورت که با مراجعه به شعب نمایندگی سامسونگ، گوشی سامسونگ قدیمی شما خریداری می‌شود و با پرداخت مابه‌التفاوت قیمت گوشی سامسونگ، می‌توانید از مدل‌های به‌روزتر گوشی سامسونگ بهره‌مند شوید.

قرعه‌کشی هفتگی سامسونگ

این مرکز به‌صورت هفتگی هدایایی جهت قدردانی از مشتریان شعب این نمایندگی در نظر می‌گیرد که با دنبال کردن صفحه اینستاگرام نمایندگی سامسونگ به نشانی : @Allsamsung.ir، می‌توانید از زمان و نحوه تحویل این هدایای ارزنده مطلع شوید.

خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

این مرکز با اخذ مجوزهای لازم برای خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ از اتحادیه مخابرات و وزارت صمت، کلیه خدمات تعمیر انواع گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. شما همواره می‌توانید با تماس با شماره 02141706 از خدمات تعمیرات محصولات سامسونگ بهره‌مند شوید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر