پتنت جدید شرکت چینی؛ گوشی با هشت دوربین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – براساس گزارش رسانه LetsGoDigital، یک برند چینی به نام Lens Technology در اداره WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) یک پتنت مربوط به گوشی با هشت دوربین ثبت کرده است.

تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند هر ساله به طور مداوم در حال افزایش سطح نوآوری خود هستند. چندین سال پیش گوشی‌های هوشمند فقط یک دوربین داشتند ولی امروزه گوشی‌هایی با دوربین سه گانه و چهارگانه به‌خصوص در مدل‌های پرچمدار کاملا رایج شده‌اند. اخیرا یک شرکت چینی پتنت گوشی هوشمندی با هشت دوربین در قاب پشتی را ثبت کرده است.

برای افرادی که نمی‌دانند باید گفت که شرکت Lens Technology برند معروفی در زمینه گوشی‌های هوشمند نیست بلکه بیشتر تامین کننده شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و هواوی است. این شرکت معمولا نمایشگر‌های اپل واچ ها را تامین می‌کند.

با توجه به این ثبت اختراع، به نظر می‌رسد که این گوشی کاملا برای پاسخگویی به نیازهای آینده افراد طراحی شده است؛ زیرا در تصاویر ثبت شده، این گوشی یک نمایشگر تمام صفحه دارد، هیچ حفره‌ای روی آن قرار داده نشده است و در سطح جانبی آن فقط یک دکمه دیده می شود. همچنین این گوشی در سطح پشتی خود 8 سنسور دوربین دارد که در هر گوشه قاب پشتی دو دوربین قرار داده شده و یک فلش LED بین دو دوربین قرار گرفته شده است.

همان طور که از اسم شرکت Lens Technology معلوم است، این شرکت علاوه بر ساخت پوشش‌های شیشه‌ای نمایشگر‌های لمسی، ماژول و لنزهای دوربین نیز تولید می کند. بنابراین ممکن است در آینده نزدیک شاهد دستگاهی با هشت دوربین باشیم. احتمالا این دستگاه توسط برندهای بزرگ تولید‌کننده تلفن همراه تولید خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر