حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هشتمین مرحله فروش فوق‎العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد- 29 آبان 99

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ایران خودرو در جهت اجرای سیاست‌های وزارت صنعت معدن تجارت در راستای افزایش عرضه خودرو به بازار، هشتمین مرحله فروش فوق‎العاده تولیدات خود را با عرضه چهار خوودروی دنا پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس TU5 و پژو 206 تیپ 2 از روز پنج‌شنبه 29 آبان آغاز کرد.

در هشتمین مرحله فروش فوق‎العاده تولیدات ایران خودرو، چهار محصول این شرکت با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه به خریداران عرضه شده‌اند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ 29 آبان 99 با مراجعه به وبسایت فروش ایران خودرو و از طریق حساب کاربری خود نسبت به انتخاب محصول مورد نظرشان اقدام کنند. مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.  به منظور دستیابی مصرف‌کنندگان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همچون دوره‌های قبل اجرا خواهد شد. سند خودرو نیز به مدت یک سال در رهن شرکت خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتری در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

هشتمین مرحله فروش فوق‎العادهفرآیند ثبت‌نام در هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو به شرح ذیل خواهد بود:

1. متقا ضی با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد شده و خودروی مورد نظر را انتخاب می‌نماید.

2. اسامی برندگان طی فرآیند قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

3. فهرست برگزیدگان از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی منتفی شده و وجه مشتری به حساب ایشان مرجوع می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود. 

نکته2 :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه هشتمین مرحله فروش ایران خودرو

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی باید گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) را دارا باشد.

3 . متقاضی طی 48 ماه قبل از شرکت های ایران خودرو و سایپا خرید نکرده باشد

4 . امکان صلح به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .مشتری حقوقی حق ثبت نام ندارد

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب میشود ،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل خواهد شد.

توجه: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود. ضمنا در این طرح، از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد. 

*زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 99/08/29 است*
 

مدل خودرو قیمت خودرو موعد تحویل
دنا پلاس 166،122،000 90 روزه
پژو 206 تیپ 2 110،111،000
پارس سال 121،547،000
پارس TU5 126،349،000

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر