ال جی پتنت جدیدی از لپ تاپ 17 اینچی با نمایشگر قابل گسترش ثبت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ال جی اخیرا یک پتنت جدید از  لپ تاپی با نمایشگر قابل گسترش ثبت کرده است و مانند هر پتنت دیگری معلوم نیست که این طرح تجاری خواهد شد یا نه.

بعد از معرفی رسمی کانسپت گوشی‌ها‌ی هوشمند اوپو و کانسپت دستگاه‌های TCL در روزهای اخیر، در آینده نه چندان دور شاهد گوشی‌های هوشمند با نمایشگر قابل چرخش خواهیم بود که بعد از گوشی‌های هوشمند تاشو ترند شده اند.

همچنین ال جی قبلا تلویژیون‌ ها‌ی قابل گسترش را با بهترین کیفیت و با قیمت 60000 دلار تولید کرده است و الان این شرکت از این نام  “Rollable”  (قابل گسترش) برای گوشی ‌های هوشمند خود که دارای نمایشگر کشویی هستند نیز استفاده کرده است. خبر خوب این است که احتمالا ال جی، این ایده را برای لپ تاپ‌ های آینده نیز اجرا خواهد کرد.

آخرین پتنت ال جی مشخصات لپ تاپی را نشان می دهد که نمایشگر کشویی و قابل گستشر دارد. این لپ تاپ دارای نمایشگر 17 اینچی است که در واقع نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ را می توان باز کرد و به 17 اینچ تبدیل کرد.

علاوه بر نمایشگر قابلی گسترش، صفحه کلید و تاچ پد این لپ‌ تاپ نیز متحرک هستند. بر اساس تصاویر منتشر شده صفحه کلید و صفحه لمسی این لپ تاپ در زمان هایی که از آن ها استفاده نمی‌شود، داخل بدنه دستگاه می روند تا فضای کمتری را اشغال کنند. این پتنت یک کانسپت خیلی جذاب است و اگر ال جی نمونه اولیه آن را به عموم نشان دهد یا آن را تولید کند، باعث شگفتی افراد زیادی خواهد شد.

البته خیلی نباید برای تولید این لپ تاپ امیدوار باشیم؛ زیرا  شرکت‌های سخت افزاری غالبا طرح‌هایی را ثبت می کنند که هرگز از مرحله پیش نویس عبور نمی کنند. قطعا اگر شرکت ها بتوانند این گونه محصولات را تولید و از محدودیت های طراحی و عملکردی دستگاه های هوشمند عبور کنند، تحول عظیمی در دنیای دستگاه های هوشمند ایجاد خواهد شد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر