با 5 اپلیکیشن برتر اندروید و iOS برای کلاژ تصاویر آشنا شوید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب شما را با 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای تلفیق یا به اصطلاح کلاژ تصاویر آشنا می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.  

امروزه به لطف اسمارت فون های جدید و دوربین های باکیفیت آن ها، میل به عکاسی در افراد بیشتر شده است. اگر شما نیز جزو یکی از این افراد هستید و علاقه زیادی به تلفیق تصاویر یا به اصطلاح کلاژ آن ها دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید؛ زیرا قرار است 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم.

1. Canva

اپلیکیشن Canva یکی از بهترین پلتفرم ها برای کلاژ تصاویر به شمار می آید؛ به طوری که افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و طرح های حرفه ای خلق نمایند. لازم به ذکر است که این برنامه در همان سال اول توانست نظر بیش از 750 هزار کاربر را به سمت خود جلب کند.

با اینکه نسخه آنلاین Canva محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد، اما گستردگی و تنوع نسخه موبایل را نیز نمی توان دست کم گرفت. قرار دادن کلاژها و ارائه طیف وسیعی از قابیت های مربوط به طراحی، تنها بخشی از ویژگی های متنوع این برنامه است. با انتخاب Photo Collage در صفحه اصلی، گزینه های مختلفی ظاهر می شود. شما می توانید طراحی خود را از یک صفحه خالی شروع کرده و یا از 60 هزار قالب موجود در برنامه کمک بگیرید. بدین ترتیب تنها چند دقیقه با ویرایش و خلق تصاویر، لوگوها، پوسترها، ویدیوهای جذاب و دیدنی فاصله خواهید داشت.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. البته جهت بهره مندی از برخی ویژگی های پیشرفته نیز باید ماهانه مبلغ 12.95 دلار بپردازید.

2. اپلیکیشن Layout برای کلاژ تصاویر

اگر طرفدار سادگی هستید و اهمیت چندانی به زرق و برق تصاویر نمی دهید، آنگاه اپلیکیشن Layout بهترین گزینه برای شماست. پس از گزینش تصاویر مورد نظر، قالب دلخواه خود را انتخاب کنید تا فرایند کلاژ صورت گیرد. قابلیت Faces به شما اجازه می دهد تا هرچه سریع تر، تصاویری را انتخاب کنید که از افراد گرفته شده اند. از آنجایی که اپلیکیشن Layout توسط تیم اینستاگرام طراحی شده، می توانید از فیلترها و ابزارهای اینستاگرام نیز در کلاژهای خود بهره ببرید و پس از پایان کار آن ها را به راحتی ذخیره کرده و یا در شبکه های اجتماعی مختلف به نمایش بگذارید. نکته جالب توجه دیگر آن است که برای استفاده از Layout، ضرورتی برای ثبت نام وجود ندارد.

3. Unfold

به یکی دیگر از بهترین برنامه های اندروید و iOS برای کلاژ تصاویر می رسیم. این اپلیکیشن از سال 2018 در بین افراد رواج پیدا کرد و در همان سال از سوی گوگل، به عنوان یکی از بهترین برنامه های موجود انتخاب شد. اپلیکیشن Unfold در سال 2019 از جانب کمپانی اپل نیز مورد تعریف و تمجید قرار گرفت. با اینکه سازندگان آنفولد در ابتدا تلاش چندانی برای تبلیغ و شناساندن برنامه خود نکردند، اما افراد بسیاری به سمت آن کشیده شدند؛ از جمله کامیلا کبیو، اشلی تیزدیل و آلیشیا کیز که جزو چهره های سرشناس هالیوود هستند.

کتابخانه آنفولد دارای بیش از 200 فیلتر، تصویر پسزمینه، فونت، استیکر و قالب مختلف است. شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید اما برای اشتراک در Unfold+ باید سالانه مبلغ 2.99 دلار را بپردازید. هزینه اشتراک در Unfold for Brands نیز سالانه برابر با 99.99 دلار است.  

4. PicCollage

همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست، PicCollage عمدتا برای کلاژ تصاویر به کار می رود. در این برنامه کلیه ابزارهای مورد نیاز از جمله بک گراندهای طرح دار، فونت، استیکر و قلم نوشتاری، برای کاربر فراهم آمده است. افراد همچنین می توانند جهت تنوع، تصاویر و انیمیشن موجود در وب را نیز به طرح خود اضافه کنند.

پیک کلاژ مدت هاست که در دسته 20 اپلیکیشن برتر اپ استور قرار دارد؛ چراکه این برنامه نسبت به محصولات مشابه دیگر، انتخاب ها و قالب های متنوع و رایگان بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد. شما می توانید با پرداخت 4.99 دلار در ماه (یا 35.99 دلار در سال) جزو مشترکان برجسته پیک کلاژ شده و از مزایای بیشتری بهره مند شوید. مثلا پس از پرداخت هزینه اشتراک، کلیه تبلیغات و علامت های درج شده در پایین تصاویر از بین می روند.

5. اپلیکیشن MOLDIV برای کلاژ تصاویر

کمپانی JellyBus یک شرکت رسانه موبایل بوده که از سال 2009 به بعد، اپلیکیشن ها و برنامه های ویدیویی و تصویری قدرتمند و کاربرپسندی را به وجود آورده است. بنابراین عجیب نیست که نام ویراستار همه کاره این کمپانی نیز جزو پنج اپلیکیشن برتر برای کلاژ تصاویر قرار گیرد.

اپلیکیشن MOLDIV قابلیت های فراوانی دارد. این برنامه حدود 400 فریم کلاژ و مجله ای آماده را در اختیار کاربر قرار می دهد. ویژگی ویرایش تصویر این برنامه به تنهایی دارای 180 فیلتر و بافت، 300 فونت، 560 استیکر، 92 الگوی پسزمینه ومجموعه قابل ملاحظه ای از ابزارهای تخصصی است.

به علاوه، فیلترهای درون برنامه ای روی فیلم های لایو نیز قابل اعمال هستند. همچنین کاربر می تواند گرافیک های از پیش ساخته شده را به محض اتمام فیلم برداری، اضافه کند. فروشگاه داخلی این اپلیکیشن، حاوی مجموعه ای از پک های متفاوت با قیمت های مختلف است که کاربر می تواند هر یک از آن ها را به طور دلخواه خریداری کرده و علاوه بر حذف تبلیغات و واترمارک های مختلف، گزینه های ویرایش تصویر را افزایش دهد.

تهیه یک کلاژ تصویری، یکی از بهترین راه های ممکن برای یادآوری اوقات و لحظه های خاص زندگی است. گرفتن یک خاطره و بهبود آن، یا حتی تبدیل یک خاطره به یک اثر خلاقانه، احساسی کاملا رضایت بخش را در کاربر به وجود می آورد.

مهم نیست که طرفدار هنرهای مینیمالیست هستید و یا بالعکس، از شلوغ کردن تصاویر خود لذت می برید. آنچه که اهمیت دارد، رضایت شما از تصویری است که به آن نگاه می کنید.

به خاطر داشته باشید که تمام گزینه های ویرایشی قابل دسترس را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید تا در هنگام مرور رویدادها و وقایع زندگی خود، لبخندی واقعی را به صورت خود هدیه دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر