بسته‌بندی شیائومی ردمی نوت ۹ ۵G جزئیات جدیدی از این گوشی فاش می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اخیراً اطلاعات جدیدی از این محصول در اینترنت منتشر شده است که جزئیات جدیدی را از آن فاش می‌کند. بر اساس تصاویر فاش شده از جعبه و بسته‌بندی این محصول، ردمی نوت ۹ ۵G به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد گوشی جدید شیائومی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی نیز برخوردار باشد.

این تصاویر به منزله مهر تائید بر اطلاعاتی‌ست که از TENAA در خصوص گوشی ردمی نوت ۹ ۵G بدست آمده است. با این حال، تفاوت اصلی بین این دو اطلاعات فاش شده، در میزان ظرفیت باتری این دستگاه است؛ جایی که پیش از این انتظار می‌رفت شاهد استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشیم.

برای نخستین بار است که ردمی به معرفی یک گوشی هوشمند با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد پرداخت –  تاکنون شرکت مادر این کمپانی، یعنی شیائومی، از لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسلی تنها در گوشی های می ۱۰ و می نوت ۱۰ استفاده کرده است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی نیز چیزی‌ست که در دو گوشی از شرکت پوکو شاهد آن بوده‌ایم.

در حال حاضر جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت نهایی ردمی نوت ۹ ۵G و ردمی نوت ۹ پرو ۵G در دست نیست و انتظار می‌رود که در رویداد فردا، شاهد مشخص شدن این موارد باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر