درخواست برای آیفون ۱۲ پرو، مک‌بوک‌های M1 و آیپد ایر بالاتر از پیش‌بینی‌ها است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌ نظر می‌رسد محصولات جدید اپل از جمله آیفون ۱۲ پرو، مک‌بوک‌های جدید با تراشه M1 و آیپد ایر افراد زیادی را جذب خود کرده‌اند. برخلاف انتظار، گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس فروشی بالاتر از پیش‌بینی‌ها تجربه کردند و فروش آیفون 12 و آیفون 12 مینی چندان زیاد نبود.بااین‌حال فروش سری آیفون ۱۲ در مجموع بیشتر از انتظار است و در فصل تعطیلات امسال و سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

در ادامه بخوانید:

درخواست برای آیپد ایر جدید هم بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. مینگ-چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، پیش‌بینی کرده که این مدل آیپد فروش خوب خود را در سال ۲۰۲۱ ادامه می‌دهد. همچنین احتمال دارد اپل در سال ۲۰۲۱ اولین آیپد با صفحه‌نمایش mini-LED را راهی بازار کند که از 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین احتمال دارد  در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ یک آیپد ارزان‌قیمت راهی بازار شود.

اپل واچ سری ۶ و اپل واچ se هم فروش فوق‌العاده‌ای تجربه کرده‌اند و این فروش در سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. فروش این دو ساعت هوشمند به دلیل کاربردهای خلاقانه در حوزه سلامت و طراحی بهتر آن‌ها بوده است. در این میان فروش مک‌بوک‌های جدید با تراشه M1 هم بیش‌ازپیش‌بینی‌ها بوده است و انتظار می‌رود مدل جدید این محصولات در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود.

بر اساس این گزارش، فروش ایرپادز پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده است و به ‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ فروش این محصولات ۵ تا ۱۰ درصد کمتر از مقدار پیش‌بینی‌شده باشد. بازار این محصولات نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده است. در این گزارش گفته شده که اولویت تولید فعلا با آیفون ۱۲ است و به همین دلیل تعداد کمتری آیپد تولید خواهد شد. این احتمال وجود دارد که نسل سوم آیرپادز در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر