حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت هوشمند Zepp Z ؛ گران ترین اسمارت واچ برند هوامی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ساعت هوشمند Zepp Z گران ترین ساعت تولید شده با برند هوامی است که از قابلیت های مهمی همچون ECG و NFC پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Zepp Z چند هفته پیش و طی یک رویداد آنلاین به دنیا معرفی شد. این اسمارت واچ گران ترین ساعت برند Huami به شمار می رود. طبق گفته های هوامی، نسخه جدیدتر این محصول که طی چند ماه آینده وارد بازار جهان می شود، از قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) نیز پشتیبانی می کند. این در حالی است که ساعت های عرضه شده در چین از همان ابتدا دارای ECG خواهند بود.

ساعت هوشمند Zepp Z در فروشگاه رسمی زپ یعنی JD.com با قیمت 2699 یوان (410 دلار) به فروش می رسند. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه معمولی که از قابلیت ECG پشتیبانی نمی کند تقریبا برابر با 349 دلار است. البته هنوز مشخص نیست که اسمارت واچ زپ در سایر نقاط جهان با چه قیمتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

با توجه به گزارش های منتشر شده در سایت های خبری، اسمارت واچ های ارائه شده در کشور چین قطعا از قابلیت ECG پشتیبانی خواهند کرد. همانطور که در تصویر زیر می بینید، کاربران با فشردن کلید health می توانند سریعا به ECG، نمایشگر ضربان قلب، ناظر سطح استرس و سطح اکسیژن خون و چند قابلیت دیگر دسترسی پیدا کنند.

البته جالب است بدانید که پشتیبانی از قابلیت ECG تنها تفاوت بین نسخه ههای ارائه شده در چین و سایر نقاط جهان نیست. هوامی جهت بهبود فرایند پرداخت در کشور، قابلیت NFC (ارتباطات میدان نزدیک) را نیز به ساعت هوشمند Zepp Z اضافه کرده است. جالب آنکه اندازه ساعت نیز نسخه به نسخه فرق می کند. به طوری که ابعاد نسخه ارائه شده در چین برابر با 10.75 × 46.3 × 46.6 میلی متر و در بازار جهانی برابر با 10.75 × 45.9 × 45.9 میلی متر است. به جز مواردی که در فوق به آن اشاره کردیم، سایر مشخصات ساعت در تمامی نسخه ها یکسان خواهد بود.

 ساعت هوشمند Zepp Z از صفحه نمایش امولد 1.39 اینچی با رزولشن 454 × 454 بهره می برد. این محصول علاوه بر پشتیبانی از 12 حالت ورزشی مختلف و خاصیت ضد آبی (تا عمق 50 متر)، به سیستم GPS، GLONASS و باتری 340 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قابلیت سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر