جعبه گشایی پلی استیشن 5 در ایران به همراه ویدیو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هیجانات ناشی از انتظار برای رسیدن ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 بیش از یک سال به‌طول انجامید و حالا موعد رویارویی با جدید‌ترین نسل از کنسول‌های بازی فراهم شده است. نسل جدید کنسول پلی استیشن ۵ از زبان طراحی خاص و جسورانه‌تری بهره می‌برد تا در نگاه نخست، خود را بسیار خاص‌تر از ایکس‌باکس سری ایکس معرفی کند.

سونی با به‌کارگیری منحنی‌ها و طراحی نامتقارن، سعی کرده است پیام مهمی را به کاربران القا کند: پیشرفته و جلو بودن کنسول از زمان حاضر. طول و عرض و ارتفاع پلی‌استیشن ۵ به‌ترتیب ۳۹۰ و ۲۶۰ و ۱۰۴ میلی‌متر است. اگر می‌خواهید این عدد را با ابعاد یکی از کنسول‌های نسل پیشین مقایسه کنید، باید بدانید که طول و عرض و ارتفاع پلی ‌استیشن ۴ پرو به به‌ترتیب ۲۹۵ و ۳۲۷ و ۵۵ میلی‌متر می‌رسد.

پلی استیشن ۵ را فروشگاه اپل استور آی‌تک برای بررسی دراختیار تک تایمز قرار داده است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر، در‌ادامه با جعبه‌گشایی تک تایمز همراه باشید. به‌منظور تماشای ویدئو به‌صورت 4K 30FPS، پیشنهاد می‌کنیم آن را از کانال یوتیوب تک تایمز تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV | تماشا در آپارات


منتظر بررسی نهایی این کنسول باشید. شما کاربران تک تایمز طرفدار کدام‌یک از کنسول‌های نسل‌نهمی هستید: پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سری ایکس؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر