بهترین افزونه های سافاری برای macOS کدامند؟ (بخش دوم)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی 4 مورد دیگر از بهترین افزونه های سافاری برای macOS می پردازیم که محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارند.  

سال 2018 بود که ارائه افزونه های جدید و متنوع به سافاری، تجربه کار با این مرورگر را بهتر و جلب تر کرد. همانطور که می دانید افزونه ها ویژگی های بیشتری را به مرورگر اضافه می کنند و مناسب با نیاز کاربران طراحی شده اند. در مطلب قبل 4 مورد از بهترین افزونه های سافاری را به شما معرفی کردیم ( بهترین افزونه های سافاری برای macOS کدامند؟). در بخش دوم معرفی همراه ما باشید.

5. Tab Suspender for Safari

تقریبا تمام کسانی که در طول روز با مرورگر وب سر و کار دارند، لااقل یک مرتبه با بحران مدیریت حافظه مواجه شده اند. اجرای مرورگر کروم روی MAC میزان زیادی از حافظه RAM را اشغال می کند. سافاری نیز با وجود آنکه نیاز به فضای کمتری دارد اما برخی وب سایت آن واقعا حجیم هستند. اینجاست که Tab Suspender به کمک شما می آید. این افزونه تب های سافاری را به حالت اسلیپ می برد. بدین ترتیب تب های غیر اصلی دیگر منابع را هدر نداده و منجر به کاهش درصد باتری نمی شوند. تب ساسپندر بدون شک یکی از بهترین افزونه های سافاری برای افرادی است که با مشکل محدودیت RAM مواجه هستند.

6. 1Blocker for Safari

بهترین افزونه های سافاری

با نصب افزونه 1Blocker for Safari با تبلیغات آزار دهنده و اپلیکیشن های مخصوص ردیابی خداحافظی کنید. این افزونه کاملا با سافاری سازگار بوده و علاوه بر مصرف کم باتری، منابع را نیز هدر نمی دهد. ناگفته نماند که این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های iOS برای مسدودسازی تبلیغات است. طبق ادعای شرکت سازنده، مرورگرهای مجهز به 1Blocker به صورت میانگین دو تا پنج برابر سریع تر از سایر مرورگرها وب سایت های مختلف را بارگیری می کنند.

7. Grammarly

اگر در حوزه نویسندگی در وب فعالیت دارید، توصیه می کنیم Grammerly را نصب کنید. این افزون با بررسی متن، اشتباه تایپی یا خطاهای دستور زبانی را به اطلاع شما می رساند. گرامرلی با بیش از میلیون ها کاربر در سراسر جهان و قابلیت استفاده روی اسمارت فون، مرورگر وب، رایانه های شخصی و تبلت، یکی از بهترین افزونه های سافاری تا به امروز است.

8.  In Translator

بهترین افزونه های سافاری

با نصب In Translator می توانید به راحتی اطلاعات موجود روی وب سایت ها را به زبان دیگری مشاهده کنید. این افزونه بر پایه گوگل ترنسلیت طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از ده ها زبان زنده دنیا را دارد. برای استفاده از In Translate کافی است روی آیکون افزونه تک تایمز کرده و پس از انتخاب زبان مورد نظر، گزینه Translate Now را بزنید. هزینه خرید افزونه تقریبا برابر با 1.99 دلار است.
افزونه های سافاری بر خلاف افزونه های کروم و فایر فاکس تنوع چندانی ندارند اما خوشبختانه تمام نیازهای کاربر را پوشش می دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر