رندرهای جدید وان پلاس 9 پرو جزئیات طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا رندرهایی از گوشی وان پلاس 9 پرو منتشر شده است که جزئیات طراحی این گوشی را به نمایش می گذارد و در متن زیر به این ویژگی‌ها‌ می پردازیم.‌

وان پلاس اعلام کرده است که سری وان پلاس 9 را زودتر از مدل قبلی خود و در مارچ 2021 (اواخر اسفند 1399) معرفی می کند. پیش از این، طرح‌های وان پلاس 9 و وان پلاس  9 پرو به صورت رندرهای 3D CAD فاش شده بود. در حال حاضر، وب سایت LetsGoDigitial، با همکاری Concept Creator t) مجموعه رندرهای وان پلاس 9 پرو را به نمایش گذاشته است.

رندرهای وان پلاس 9 پرو توسط @OnLeaks (Steve Hemmerstoffer) فاش شده است. برخلاف نسخه اصلی، این رندرها جزئیات بیشتری را فاش می کنند و به نظر می رسد به اندازه رندرهای تبلیغاتی منتشر شده توسط شرکت‌ها خوب هستند.

این گوشی هوشمند پرچمدار بعدی وان پلاس، از نظر طراحی قسمت پشتی مشابه با گلکسی  S20 FE است با این تفاوت که دوربین چهارگانه دارد. همچنین شامل دو سنسور بزرگ و دو سنسور کوچک به همراه یک فلاش LED و یک میکروفون ثانویه در یک قاب مستطیل شکل در گوشه بالا سمت چپ است.

دو مورد آخر می توانند بیشتر برای سنسورهای ماکرو، تشخیص عمق، فیلتر رنگ یا مونوکروم باشند. از طرف دیگر، یکی از دو سنسور بزرگ باید دوربین واید اولیه باشد و دیگری می تواند یک اولترا واید یا دوربین تله فوتو باشد.

علاوه بر این، در پنل پشتی گوشی آرم وان پلاس در مرکز و نام برند وان پلاس در پایین قرار دارد. در مورد دکمه‌ها نیز کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ قرار می گیرند، در حالی که کلید پاور و هشدار در سمت راست قرار گرفته اند.

در قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر خمیده 6.7 اینچی با یک حفره در گوشه چپ بالا دیده می شود و در آخر یک پورت USB تایپ C در قسمت پایین گوشی قرار دارد که در یک انتهای آن بلندگو و در انتهای دیگر آن میکروفون اصلی قرار دارد.

تاریخ دقیق رونمایی وان پلاس 9 پرو مانند مشخصات آن، یک راز است و هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد در روزهای آینده تاریخ رونمایی فاش شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر