حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای سه بعدی با کیفیت گلکسی S21 پلاس فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا رندرهای CAD سه بعدی با کیفیت گلکسی S21 پلاس فاش شده است. قبلا فقط رندر های مدل پایه و پیشرفته این سری جدید گلکسی فاش شده بود.

سامسونگ احتمالا سری گلکسی S21 را در اواسط ژانویه به بازار عرضه کند. این مجموعه از سه مدل گلکسی  S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی  S21 اولترا تشکیل خواهد شد. طراحی این سه گوشی قبلا لو رفته است. اما تاکنون فقط رندرهای دقیق مدل پایه و مدل پیشرفته دیده شده است. اکنون رندرهای جدید CAD سه بعدی با کیفیت بالا گلکسی S21 پلاس فاش شده است.

رندرهای نسخه‌ نقره‌ای رنگ گلکسی S21  پلاس توسط یک سایت ایتالیایی به نام  Pigtou و با همکاری افشاگری معروف به  xleaks7 در توییتر، منتشر شده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی از طراحی مشابه دو مدل دیگر برخوردار است. در این طراحی یک صفحه نمایش تخت 6.8 اینچی با یک حفره کوچک برای دوربین سلفی به نمایش گذاشته شده است. اما طبق اطلاعات قبلی فاش شده، این گوشی یک پنل AMOLED (LTPS) با کیفیت FHD  و با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد داشت.

علاوه بر این در قسمت پشتی این دستگاه که هنوز مشخص نشده از جنس شیشه یا پلی کربنات است، یک دوربین سه گانه منحصر به فرد قرار داده شده است. این دوربین سه گانه شامل یک شوتر 12 مگاپیکسلی با زاویه باز، یک اسنپر 12 مگاپیکسلی با زاویه اولتراواید و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی است.

دکمه تنظیم صدا و کلید پاور سمت راست بدنه قرار دارند، در حالی که پورت USB  تایپ C همراه یک بلندگو و میکروفون اصلی در پایین گوشی قرار دارند. کناره چپ این گوشی خالی خواهد بود؛ زیرا اسلات سیم کارت و یک میکروفون ثانویه در بالای آن قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می توان به تراشه Qualcomm Snapdragon 888/Exynos 2100 اشاره کرد. همچنین این گوشی رابط کاربری 3.1 بر پایه اندروید 11 ، باتری 4800 میلی آمپر بر ساعت، WiFi 6 5G  و بلوتوث 5.1 دارد. نکته آخر اینکه ، گلکسی  S21 پلاس سامسونگ به ترتیب در سه رنگ مشکی فانتوم ، نقره ای فانتوم و بنفش فانتوم در دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر