خودروسازان کاهش قیمت تمام شده خودرو را در دستور کار خود قرار دادند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آقای محسن صالحی نیا رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از کاهش قیمت تمام شده خودرو از طریق بهینه سازی طراحی‌ها برای مشترک سازی قطعات و اقتصادی‌تر شدن تولید انبوه به وسیله تامین کنندگان داخلی خبر داد.

به گزارش رسانه تک تایمز به نقل از ایران جیب، آقای صالحی نیا در بازدید از مراحل تولید محصولات جدید ایران خودرو، تمرکز بر توسعه محصولات، طراحی زیبا و بهبود کیفیت از طریق همکاری حوزه تحقیق و توسعه ایران خودرو با مراکز دانش بنیان را مهم دانست و در این رابطه بیان داشت:

به حداکثر رساندن رویه مشترک سازی قطعات خودرو، ضمن رونق بخشیدن به زنجیره تامین و توان افزایی سازندگان لوازم یدکی، به کاهش قیمت تمام شده خودرو به دلیل صرفه‌های واحد مقیاس و حفظ حقوق مشتریان خواهد انجامید.

 

وی در ادامه بیان داشت: همراستا با راهبرد مناسب سیاست های وزارت صمت و ایدرو، شاهد عملکرد مطلوب در این خودروسازی بودیم، به نحوی که طی هشت ماهه امسال افزایش تولید ۶۰ درصدی معادل ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستیم. به گفته رئیس ایدرو با ادامه این رویه، فرآیند پاسخگویی به نیاز مشتریان بهبود خواهد یافت و در نهایت التهاب‌های سوداگرانه نیز در بازار کاهش می‌یابد.

ایران خودرومعاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو به اقدامات انجام شده در توسعه کیفیت محصولات جدید ایران خودرو نیز اشاره کرد و گفت: در بحث افزایش کیفیت تولید نیز با وجود مشکلات تحریم و شرایط ناشی از همه گیری کرونا، ارتقاء کیفیت موتور خودروها و همچنین حرکت به سوی بهینه‌سازی مصرف سوخت و تداوم تطابق با استانداردهای بالاتر ایمنی را شاهد هستیم. امید می‌رود با ورود این محصولات به بازار رضایت مصرف کنندگان نیز افزایش یابد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر