حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تعداد دانلود گوگل فوتوز از ۵ میلیارد هم گذشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

باوجود این‌که گوگل اعلام کرد که دیگر نمی‌توان به‌اندازه نامحدود عکس‌ها و فیلم‌ها را در گوگل فوتوز آپلود کرد، اما تعداد دانلود این برنامه از ۵ میلیارد هم گذشت.

هنگامی که این برنامه منتشر شد، هیچ رقیبی برای ان نبود و می‌شد بدون نگرانی از تمامی عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی و … به‌صورت رایگان پشتیبان گرفت که باعث شد بسیاری از کاربران شروع به نصب و استفاده از این برنامه کند. حالا، درحالی که قرار است عنصر «رایگان» این برنامه از بین برود اما هنوز هم گوگل فوتوز ابزاری مناسب برای نگهداری و مدیریت عکس‌ها و گالری کاربران است.

از زمان عرضه این برنامه تا حالا، گوگل فوتوز تبدیل به ابزاری ثابت در بسیاری از گوشی‌ها و برای بسیاری از کاربران شده است. بااستفاده از این برنامه علاوه‌بر آپلود در فضای ابری، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را ادیت کنید و آن‌ها را چاپ کنید. شاید به‌نظر برسد که حذف رایگان بودن فضای ابری این برنامه باعث کم شدن کاربران شود، اما چنین نبوده و تعداد دانلود این اپلیکیشن در پلی استور از مرز ۵ میلیارد هم عبور کرده است.

البته باید گفت از آن‌جایی که بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض این برنامه را دارند، تعداد دانلود آن بالا می‌رود اما نمی‌توان بالا بودن تعداد دانلود را فقط مرتبط با این عمل دانست.

انتظار می‌رود که تعداد دانلود این برنامه به‌مرور زمان بیشتر هم شود، اما از آن‌جایی که ویژگی فضای ذخیره‌سازی رایگان از آن حذف شده است، شاید این روند آهسته‌تر پیش رود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر