حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فعال کردن قابلیت Noise Cancellation در AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در هدفون‌های AirPods Pro قابلیتی با نام Noise Cancellation وجود دارد که می‌توانید از آن برای از بین بردن نویز محیطی در هنگام استفاده از این هدفون‌های بی‌سیم استفاده کنید. استفاده از این قابلیت روی گوشی‌های آیفون و آیپد ساده است چون روی خود صفحه‌نمایش گوشی راهنمای استفاده از این قابلیت نمایش داده می‌شود. اما در سیستم‌عامل مک این راهنما نمایش داده نمی‌شود.

دو روش برای فعال کردن قابلیت Noise Cancellation در AirPods Pro روی سیستم‌عامل مک وجود دارد. شما برای فعال کردن این قابلیت هم می‌توانید از پایه‌های AirPods Pro استفاده کنید و هم می‌توانید از منوی مربوط به تنظیم حجم صدا روی سیستم‌عامل مک استفاده کنید.

فعال کردن قابلیت Noise Cancellation روی AirPods Pro با استفاده از نوار منو در سیستم‌عامل مک

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای فعال کردن قابلیت Noise Cancellatio استفاده از نوار منو در سیستم‌عامل مک است. در نوار منوی سیستم‌عامل مک یک گزینه برای تنظیم حجم صدا وجود دارد. اگر این دکمه را نمی‌توانید مشاهده کنید باید از طریق  System Preferences آن را فعال کنید. برای این کار روی آیکون اپل از نوار منو تک تایمز کنید و سپس گزینه System Preferences را انتخاب کنید.

قابلیت Noise Cancellation

گزینه Sound را انتخاب کنید.

قابلیت Noise Cancellation

وارد برگه OutPut شده و سپس مطمئن شوید که گزینه Show Volume in Menu Bar فعال است.

قابلیت Noise Cancellation

به این ترتیب آیکون مربوط به تنظیم حجم صدا روی نوار منو در سیستم‌عامل مک نمایش داده می‌شود. وقتی ایرپادها را به سیستم‌عامل مک اضافه کردید روی دکمه Volume تک تایمز کنید و سپس گزینه AirPods Pro را انتخاب کنید. برای فعال کردن قابلیت Noise Cancellation روی آیکون اسپیکر در نوار منوی مک تک تایمز کنید. روی AirPods Pro خود تک تایمز کنید و گزینه Noise Cancellation را از فهرست نمایش داده شده انتخاب کنید. از همین مسیر نیز می‌توانید برای خاموش کردن این قابلیت استفاده کنید.

قابلیت Noise Cancellation استفاده از پایه‌های AirPods Pro برای فعال و غیرفعال کردن قابلیت Noise Cancellation

برای اینکه بتوانید قابلیت Noise Cancellation را در AirPods Pro فعال کنید باید انگشت خود را برای مدتی روی سنسور تعبیه شده در پایه‌های دستگاه نگه دارید. با این کار شما می‌توانید این قابلیت را فعال و غیرفعال کنید.

AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

قابلیتی در این هدفون‌ها ارائه شده است که به Transparency مشهور است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که در حالی که موسیقی یا هر صدای دیگری را با هدفون‌های خود می‌شنوید صدای محیط را نیز بشنوید. اما قابلیت Noise Cancellation کلاً شنیدن صدای محیط را برای شما غیرفعال می‌کند.

برای جابجا شدن بین این حالت‌ها کافی است سنسور روی پایه هدفون را برای چند ثانیه فشار دهید تا این قابلیت‌ها به ترتیب فعال و غیرفعال شوند. البته برای فعال و غیرفعال کردن قابلیت transparency در AirPods pro از طریق سیستم‌عامل مک ابتدا روی آیکون Apple تک تایمز کنید و سپس گزینه System Preferences را انتخاب کنید.

AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

در این سمت روی گزینه Bluetooth تک تایمز کنید.

AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

روی گزینه Options که در کنار آیکون AirPods Pro وجود دارد تک تایمز کنید.

AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

در صفحه باز شده مطمئن شوید که Noise Control برای هر دو جفت AirPods Pro فعال است. سپس در قسمت Noise Control Toggles Between گزینه Transparency را انتخاب کنید و روی دکمه Done تک تایمز کنید.

AirPods Pro در سیستم‌عامل مک

با این کار سنسورهای روی پایه‌های هدفون‌ها فقط برای فعال یا غیرفعال کردن قابلیت Noise Cancellation استفاده خواهند شد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر