بروزرسان جدیدی برای سری سرفیس لپ‌تاپ گو منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت در چند روز اخیر‌ بروزرسان جدیدی را برای دستگاه‌های سری سرفیس لپ‌تاپ گو (Go) عرضه کرده است. این بروزرسان عملکرد و کارایی ویندوز هلو فینگرپرینت (Hello Fingerprint)، پایداری سیستم و لمس این دستگاه‌ها را بهبود می‌دهد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر این بروزرسان برای تمام دستگاه‌های سری سرفیس لپ‌تاپ گو که نسخه ماه می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ (دقیق‌تر نسخه دارای بیلد ۱۹۰۳)  یا بالاتر را اجرا می‌‌کنند، قابل دریافت است. شما در تصویر پایین می‌توانید جزئیات کامل این بروزرسان را مشاهده کنید.

جزئیات آپدیت Surface Laptop Go

سری سرفیس یادشده مبتنی بر پردازنده چهارهسته‌ای i5 از نسل دهم اینتل است که تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند. مدل پایه این دستگاه‌ها همراه با ۴ گیگابایت رم و یک درایو ۶۴ گیگابایتی با استاندارد eMMC به بازار عرضه می‌شود؛ البته مدل ۱۶ گیگابایتی این سری هم در دسترس قرار دارد که تنها برای سفارشات تجاری در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت پیش از این ادعا کرده است که سری سرفیس لپ‌تاپ گو می‌تواند با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، تا ۱۳ ساعت عمر باتری داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا این سری می‌تواند طبق اداعاهای مایکروسافت عمل کند؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر