احتمال رونمایی از گلکسی بوک گو جدید در CES 2021

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما به فاش شدن اطلاعات جدیدترین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ عادت کرده‌ایم اما این بار، اخباری از جدیدترین لپ تاپ این شرکت منتشر شده است. هرچند موفقیت لپ تاپ های ساخت سامسونگ به اندازه گوشی های هوشمند این شرکت نیست.

وب‌سایت LetsGoDigital به تازگی متوجه یک برنامه علامت تجاری برای لپ تاپ جدیدی شده که ظاهراً نسخه جدید سامسونگ بوک گو یا Galaxy Book Go است.

علامت تجاری سامسونگ بوک گو

این علامت تجاری روز گذشته در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا موسوم به EUIPO ثبت شده است. سامسونگ بوک گو در کلاس ۹ این سازمان دسته‌بندی شده و در توضیحات آن آمده است:

توضیحات علامت تجاری سامسونگ بوک گو: نمایشگر LCD؛ رایانه‌های لوحی (تبلت) و رایانه‌های قابل حمل؛ رایانه‌های پوشیدنی؛ مانیتورهای رایانه‌ای؛ رایانه‌های تبلتی؛ رایانه‌های قابل حمل؛ رایانه‌های لپ تاپ؛ رایانه‌های نوت بوک.

اینطور که پیداست این محصول جدید، نسخه جدید سامسونگ گلکسی بوک فلکس است هرچند نام «گلکسی» در آن وجود ندارد که البته امری معمول محسوب می‌شود چراکه سامسونگ علامت‌های تجاری مربوط به محصولات خود را به این شکل ثبت می‌کند.

سامسونگ گلکسی بوک فلکس نخستین لپ تاپ سامسونگ با نمایشگر QLED و یک دستگاه Project Athena است. ما در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ بوک گو نداریم ولی به نظر می‌رسد با دستگاهی نازک و سبک روبرو هستیم. با این حال، مهم‌ترین سوالی که اینک در ذهن شکل می‌گیرد این است که آیا سامسونگ در این محصول از تراشه‌های ساخت اینتل استفاده خواهد کرد یا تراشه‌های ARM؟

بر اساس پیش‌بینی LetsGoDigital، سامسونگ از این لپ تاپ در جریان رویداد CES 2021 رونمایی خواهد کرد که کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر