اپلیکیشن تیک تاک TV برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از انتشار اپلیکیشن تیک تاک TV در چین، دور‌از‌ذهن نبود که به‌زودی برای کشورهای دیگر نیز منتشر شود. تیک تاک TV در‌واقع نسخه‌ای از این اپلیکیشن محبوب برای تلویزیون‌های هوشمند است و به کاربر امکان می‌دهد ویدئوهای تیک تاک را روی تلویزیونی با صفحه‌نمایشی به‌مراتب بزرگ‌تر از گجت‌های قابل‌حمل تماشا کند.

در گزارش‌ها آمده است که اپلیکیشن تیک تاک TV برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد بریتانیا نیز اولین نقطه‌ی شروع برای انتشار نسخه‌ی تلویزیون هوشمند تیک تاک در اروپا باشد؛ البته تنها تلویزیون‌هایی از سامسونگ می‌توانند اپلیکیشن را نصب کنند که از سال ۲۰۱۸ به‌بعد ساخته شده باشند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی تیک تاک TV انحصاری‌بودن آن برای محصولات سامسونگ است. درحقیقت، مقام‌های شرکت کره‌ای اعلام کردند تنها تلویزیون‌های هوشمند این شرکت می‌توانند اپلیکیشن تیک تاک TV را دریافت کنند. چنین اقدامی ازجمله تصمیمات اخیر شرکت سامسونگ بوده است که با هدف جذب مخاطبان بیشتر برای تلویزیون‌های هوشمند اتخاذ می‌شود.

در توضیحات سران شرکت کره‌ای، آمده است که ویدئوها و محتوای تیک تاک در دوازده دسته‌بندی مختلف در نسخه‌ی تلویزیون هوشمند آن قابل‌مشاهده خواهند بود؛ ازجمله طنز و غذا و بازی‌های ویدئویی. به‌گفته‌ی مقام‌های سامسونگ، چنین دسته‌بندی به راحت‌تر‌شدن یافتن محتوای دلخواه کاربران کمک خواهد کرد. ناگفته نماند برای تماشای ویدئوهای تیک تاک به ورود به حساب کاربری مخصوص نیازی نیست و تنها با اجرای اپلیکیشن در تلویزیون هوشمند می‌توان به هزاران ویدئو موجود در آن دسترسی پیدا کرد.

درنهایت، سران شرکت کره‌ای اعلام کردند اپلیکیشن تیک تاک TV در فروشگاه مخصوص برای کاربران دردسترس خواهد بود؛ اما با ورود مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اپلیکیشن تیک تاک TV به‌صورت از‌پیش‌نصب‌شده روی دستگاه موجود می‌شود تا کاربران به صرف وقت برای دانلود و نصب آن نیازی نداشته باشند.

در ادامه بخوانید:

شرکت بایت‌دنس، مالک اپلیکیشن تیک تاک، سال گذشته با مشکلات فراوانی مواجه شد. پس از تحریم‌های گسترده‌ی دولت آمریکا مبنی‌بر محدودیت فعالیت در ایالات متحده و حتی مسدودشدن دسترسی به آن، فشارهای دولت آمریکا تمامی نداشت. دولت ترامپ از بایت‌دنس می‌خواست بخش تجارت ایالات متحده اپلیکیشن تیک تاک را به شرکتی آمریکایی بفروشد و حتی موقعیتی نیز پیش آمد که شرکت‌های بزرگی، ازجمله مایکروسافت و والمارت برای خرید تیک تاک ابراز تمایل کردند. گفتنی است مقام‌های تیک تاک درباره‌ی این موضوع سکوت کرده‌اند که آیا نسخه‌ای از اپلیکیشن تیک تاک TV برای ایالات متحده نیز منتشر می‌شود یا خیر. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر