لینکدین بخشی برای معرفی محصولات و خدمات کسب‌وکارها معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لینکدین یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حوزه کسب‌و‌کار است که امکان برقراری ارتباط کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک با نیروهای حرفه‌ای یا مستعد را فراهم می‌سازد. با‌این‌حال طی سال‌های اخیر، سران لینکدین تلاش کرده‌اند امکانات و ویژگی‌های آن فراتر از شبکه‌ای برای استخدام نیرو شود.

یکی از این اقدامات در حوزه برندسازی و جذب مشتریان احتمالی صورت گرفته است که «صفحه محصولات» نام دارد. درواقع هر کسب‌وکار از این پس می‌تواند علاوه بر صفحه اصلی، صفحاتی برای معرفی محصولات یا خدمات قابل ارائه بسازد. در صفحه محصولات، کسب‌و‌کارها علاوه بر امکان معرفی محصول می‌توانند ویدئو اضافه کنند و همچنین از طریق سیستم ارزش‌یابی، از سطح رضایت مشتریان خود مطلع شوند.

علاوه بر موارد ذکرشده، اعضای لینکدین می‌توانند نظرات خود را در صفحه محصول مورد نظر ارسال کنند و سطح رضایت خود از خدمات یا کالای خریداری‌شده را با دیگر اعضای لینکدین به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از بخش‌های مختلف صفحه محصولات استفاده کنند که شامل درخواست دمو و صفحه تماس با کسب‌و‌کار برای درخواست توضیحات بیشتر است.

در ادامه بخوانید:

سیاست‌های جدید لینکدین که بیشتر پس از خرید آن توسط مایکروسافت اتخاذ شده‌، به رشد این شبکه اجتماعی حرفه‌ای کمک فراوانی کرده است که شامل بازنگری در طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن‌ لینکدین می‌شود. در اقدام اخیر یعنی معرفی صفحه محصولات می‌توان مشاهده کرد که لینکدین دیگر شبکه‌ای برای استخدام نیرو نیست و گام‌های مثبتی در زمینه برندسازی برداشته است.

بااین‌حال جزئیات صفحه محصولات نشان می‌دهد که لینکدین همچنان به ریشه خود پایبند است. بخشی از صفحه محصولات به معرفی افراد حرفه‌ای و متخصص در آن زمینه اشاره می‌کند؛ به‌صورتی‌که فهرستی تصادفی از افرادی با حوزه فعالیت مرتبط با محصول به کاربران ارائه می‌شود و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر