تصویر شماتیک شیائومی Mi 11 پرو اندازه نمایشگر آن را فاش می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خانواده شیائومی Mi 11 می‌رود که به زودی عرضه شود و ما می‌توانیم با توجه به شایعات و موارد فاش‌شده بسیار، اینگونه بگوییم که این سری در تاریخ ۹ دی ماه سال جاری ( ۲۹ دسامبر) به طور رسمی منتشر خواهد شد.

حال به تازگی چیزهای بیشتری فاش شده‌اند و در این میان ما می‌توانیم اندازه نمایشگر Mi 11 پرو را پیش از عرضه متوجه شویم. تصویر زیر که ادعا می‌شود مربوط به گوشی یاد شده است، اندازه مورب دستگاه را در حدود ۱۷۱.۷۷ میلی‌متر (بدون احتساب حاشیه‌ها) نشان می‌دهد و این به معنای آن است که Mi 11 پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خواهد بود؛ بنابراین اگر این ادعا حقیقت داشته باشد، نمایشگر پرچمدار جدید شیائومی، ۰.۰۹ اینچ از Mi 10 پرو 5G بزرگتر خواهد بود. براساس برخی از شایعات قبلی نیز می‌توان گفت که شیائومی به وسیله این محصول یک رزولوشن QHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه خواهد داد.

شماتیک شیائومی Mi 11 پرو

متاسفانه این تصویر جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد و ما تنها می‌توانیم نمایشگر جلویی را با تقریب متوسطی بببینم که امری بدیهی است. به هر حال قبلاً نیز تصاویری منتشر شده‌اند که همه گوشه‌های دستگاه را خمیده به تصویر می‌کشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر