گواهینامه FCC گوشی‌ Galaxy A32 5G نشان می‌دهد تاریخ رونمایی نزدیک است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی‌ Galaxy A32 5G سامسونگ توانست گواهی تاییده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده را کسب کند که نشان می‌دهد تاریخ رونمایی نزدیک است.

گفته می‌شود سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی هوشمند میان رده از جمله Galaxy A72 5G ، Galaxy A52 5G و Galaxy A32 5G است. تاریخ رونمایی از Galaxy A32 5G ممکن است نزدیک باشد زیرا این گوشی توانسته از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده تأییدبه دریافت کند. اسناد FCC اطلاعات چندی در مورد Galaxy A32 5G را فاش کرده است.

گواهینامه FCC گوشی‌ Galaxy A32 5G نشان می‌دهد تاریخ رونمایی نزدیک است

گزارش‌های اخیر نشان داده است که گوشی‌ Galaxy A32 5G با شماره مدل SM-A326J عرضه خواهد شد. اسناد FCC نشان می‌دهد این گوشی با پشتیبانی از اتصال 5G ،NFC و شارژ 15 واتی به بازار خواهد آمد.

در ابتدای دسامبر، یکی از افشاگران  قابل اعتماد OnLeaks رندرهای طراحی دیجیتال Galaxy A32 5G را به اشتراک گذاشت. این رندرها نشان داد که این گوشی دارای پنل پشتی پلاستیکی با نمای جذاب شیشه‌ای است.

قسمت پشتی گوشی از طراحی دوربین منحصر به فردی برخوردار است که شامل سه سنسور دوربین است. حدس زده می‌شود که این گوشی با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. یک فلاش LED و یک سنسور ناشناخته در کنار سه دوربین تراز شده به صورت عمودی قرار گرفته است. در قسمت جلویی، این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.5 اینچی با یک حفره قطره شکل برای دوربین سلفی برخوردار است. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید 11 به بازار عرضه شود.


خبرها حاکی از این است که Galaxy A32 5G به عنوان ارزان‌ترین گوشی  5G از سامسونگ وارد بازار می‌شود. گلکسی A42 5G با قیمت ابتدایی 369 یورو در بازارهای اروپا در دسترس است. این احتمال وجود دارد که گلکسی A32 5G با قیمت 299 یورو آغاز شود.

در اخبار مرتبط، رندرهای دیجیتال  Galaxy A72 5G هم امروز منتشر شد. این رندرها نشان می‌دهد که این گوشی‌ می تواند به عنوان نسخه بزرگتری از Galaxy A52 5G در دسترس باشد. انتظار می رود که Galaxy A72 5G با صفحه نمایش 6.5 اینچی و سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسل + سنسور فوق عریض12 مگاپیکسلی + و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی + و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی رونمایی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر