حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تبلت لنوو تب پی 11 پرو با قیمت پایه ۵۰۰ دلار عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شاید لنوو را نتوان شرکتی موفق در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند دانست؛ اما این شرکت توانسته در بازار تبلت‌ها موفقیت‌های درخورتوجهی کسب کند. آخرین دستاورد لنوو تبلتی به‌نام تب پی ۱۱ پرو نام دارد که آگوست معرفی شد و هم‌‌‌‌‌‌‌‌اکنون، با قیمت پایه ۴۹۹/۹۹ دلار روانه‌ی بازارهای جهان شده است.

تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو مبتنی‌بر اندروید ۱۰ است و برای رقابت با محصولات میان‌رده، مانند گلکسی تب S5e و حتی تب اس ۶ سامسونگ عرضه می‌شود. در مقایسه‌ای کوتاه، محصول جدید لنوو با صفحه‌نمایشی ۱۱/۵ اینچی درمقایسه‌با مدل‌هایی مانند گلکسی تب اس ۶ و تب S5e سامسونگ با صفحه‌نمایش ۱۰/۵، تصاویر خروجی را در ابعادی بزرگ‌تر در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حال، تفاوتی در رزولوشن محصولات ذکرشده وجود ندارد و هرسه از رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کنند.

برخورداری لنوو تب پی ۱۱ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 730G سبب می‌شود که از گلکسی تب اس ۶ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کمی ضعیف‌تر و از گلکسی تب S5e با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ قدرتمندتر باشد. مدل پایه‌ی تبلت جدید لنوو به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است؛ اما با پرداخت پنجاه دلار بیشتر امکان خرید مدلی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز وجود دارد.

قیمت پایه‌ی گلکسی تب اس ۶ از ۶۴۹/۹۹ دلار شروع می‌شود و از تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو گران‌تر است؛ اما ویژگی‌هایی ازجمله برخورداری از قلم لمسی سبب می‌شود محصول سامسونگ گزینه‌ی بهتری برای خرید باشد. بااین‌حال، کاربران می‌توانند برای تب پی ۱۱ پرو جداگانه قلم لمسی را به قیمت ۶۵ دلار بخرند. در‌کنار قلم لمسی، کاربران می‌توانند برای تبلت جدید لنوو صفحه‌کلید بی‌سیم نیز بخرند تا از دستگاهشان مانند لپ‌تاپ استفاده کنند.

در ادامه بخوانید:

درهرصورت، حتی با در‌نظر‌گرفتن قلم لمسی نیز تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو از گلکسی تب اس ۶ سامسونگ گزینه‌ای ارزان‌تر است که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد؛ اما نباید توان محاسباتی بیشتر گلکسی تب اس ۶ را نادیده گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر