مشخصات رسمی ریلمی واچ S پرو منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ریلمی (Realme) تأیید کرده است که ساعت هوشمند واچ S پرو باید تا 5 روز آینده و در تاریخ 23 دسامبر به طور رسمی به بازار عرضه شود. با این وجود، مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند در صفحه رسمی وب‌سایت این شرکت منتشر شده است.

بنابراین می‌توانیم در مورد وجود یک صفحه‌نمایش لمسی AMOLED با قطر 1.39 اینچ با وضوح 454×454 پیکسل در این ساعت هوشمند مطمئن باشیم. حداکثر روشنایی و کنتراست این نمایشگر به ترتیب 450 کاندلا و 100000:1 است و از حالت نمایشگر همیشه روشن (Always On) نیز پشتیبانی می‌کند.

بدنه این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و طبق ادعای ریلمی، مدت دوام باتری 420 میلی‌آمپری آن 14 روز است و دو ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود. این ساعت دارای 15 حالت فعالیت بدنی، ردیابی تعداد قدم‌ها، مسافت، کالری، گیرنده GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر ژئومغناطیسی، سنسور نور محیط و حسگر ضربان قلب نوری است. این ساعت همچنین می‌تواند نوع ورزش را به‌طور خودکار تشخیص دهد و توانایی نظارت بر کیفیت و مدت زمان خواب را دارد. ریلمی واچ S پرو تا فشار 5 اتمسفر ضد آب است و این بدان معنی است که می‌توانید با این ساعت شنا کنید. از این ساعت می‌توان برای کنترل موسیقی و برنامه دوربین گوشی نیز استفاده کرد.

برند چینی ریلمی در اواسط سال 2018 تأسیس شد، و یکی از جوان‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی پوشیدنی در بازار به شمار می‌رود. رشد این برند را می‌توان با گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research و جمع‌بندی نتایج آن‌ها در سه‌ماهه سوم سال 2020، تأیید کرد.

در چنین بازه زمانی کوتاهی، ریلمی توانسته است فروش گوشی‌های هوشمند خود را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد و باوجود مشکلات ناشی از پاندمی ویروس کرونا، موفق به فروش 50 میلیون واحد از زمان تأسیس شده است تا سریع‌ترین رشد یک برند در جهان را به خود اختصاص دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر