دوربین مارکت فروشگاه اینترنتی برندهای معتبر دوربین مداربسته

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از دلایل مهم برای حفظ امنیت، افزایش سرقت است و هر شخصی برای نگه‌داری و حفظ سرمایه و اموال خود به ‌دنبال راه چاره‌ای است. یکی از این راه‌ها و تکنولوژی‌ها در دنیا، دوربین مدار بسته است؛ همان‌طور که می‌دانید و در مکان های مختلف دیده‌اید، داخل فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، منازل، کارگاه‌ها، مدارس و هر جایی که نیاز به مراقبت و نظارت دارد، دوربین مدار بسته نصب شده است. حال با توجه به شرایط افزایش ویروس کرونا و همچنین وضعیت گرانی در ایران، همه به ‌دنبال راهی بهتر برای خرید سیستم‌های نظارتی هستیم و به سمت خرید اینترنتی و ارزان جذب شده‌ایم .گروه دوربین مارکت که یکی از عرضه‌کنندگان سیستم‌های نظارتی در ایران است، طی گزارشی قصد دارد دو برند معتبر دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنند . دوربین هایک ویژن و هایلوک دو برند برتر در عرصه تکنولوژی هستند که دوربین مارکت این دو برند و برندهای دیگر را در ایران عرضه می‌کند.

دوربین هایک ویژن

برای خرید و نصب دوربین هایک ویژن ابتدا باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. هزینه و بودجه، متراژ کابل مورد نیاز و ارتفاع محل نصب دوربین مدار بسته از جمله عواملی هستند که باید قبل از خرید با دقت آن‌ها را بررسی کنید. هرچه مقدار کابل‌کشی بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و ارتفاع نیز تا ۳ متر در نظر گرفته می‌شود؛ اما اگر ارتفاع بیشتری بخواهید باید هزینه بیشتری کنید. برای انتخاب محصول مورد نظر نیز بر حسب شرایط باید فاکتورهایی مانند کیفیت تصویر، لنز، قابلیت دید در شب، حافظه ذخیره‌سازی و حتی ابعاد و شکل دوربین را در نظر داشته باشید. کیفیت دوربین مدار بسته در برند هایک ویژن از ۱ مگاپیکسل تا ۸ مگاپیکسل است و با توجه به نیاز خود هر کیفیتی که بخواهید می‌توانید تهیه کنید. لنز دوربین هایک ویژن به سه نوع ثابت، متغیر، واید و موتوردار تقسیم می‌شود که هر کدام برای محیط خاصی مناسب‌اند؛ مثلا لنز واید برای محیط‌های کوچک و لنزهای دیگر برای محیط‌های بزرگ. قابلیت دید در شب یکی از فاکتورهای مهمی است که وجود آن در محیط‌هایی که امکان وجود سارق در تاریکی در آن‌ها وجود دارد، لازم است. دوربین دید در شب امکان مشاهده تصویر در تاریکی را به شما می‌دهد و می‌تواند اجسام را در تاریکی تشخیص دهد. میزان ذخیره‌سازی بر اساس شرایط شما متغیر است؛ یعنی اگر بخواهید حجم زیادی از اطلاعات را در طولانی‌مدت ذخیره کنید می‌توانید دوربین خود را به دستگاه DVR  و NVR متصل کنید اما گر حجم کمتری برای این کار در نظر دارید، می‌توانید اطلاعات دوربین خود را به هارد انتقال دهید یا از کارت SD استفاده کنید. رزومه کاری و فروش این برند در حدی است که در دنیا برترین برند دوربین مداربسته شناخته ‌شده و کیفیت آن زبانزد است. سیستم هایک ویژن قابلیت ارتقا دارد و به‌راحتی می‌توان آن را ارتقا داد. همچنین نصب آسانی دارد و می‌توان برای نصب آن هزینه کمتری داشت.

دوربین مارکت

دوربین هایلوک

برند هایلوک به‌تازگی توسط شرکت هایک ویژن معرفی شده و یکی از بهترین و قدرتمندترین برندهای دوربین مدار بسته است؛ زیرا هم از لحاظ کیفی مناسب است و هم قیمت نسبتا کمتری دارد. از همه مهم‌تر نام هایک ویژن اعتماد بیشتر مردم را برای خرید این دوربین جلب می‌کند. همان‌طور که گفته شد، قیمت هایلوک بسیار مناسب و اقتصادی است و اعتبار و کیفیت بالایی دارد؛ اما این دوربین برای محیط‌های وسیع مناسب نیست. این برند نیز مانند هایک ویژن قابلیت‌های بسیاری دارد؛ از جمله قابلیت WDR که برای تشخیص نور استفاده می‌شود و می‌تواند میزان نور را کنترل کند تا دوربین شما دید بیشتری داشته باشد. دید در شب یا مادون قرمز که در تاریکی مطلق یا نور کم امکان تصویربرداری به شما می‌دهد و می‌توانید با وضوح بالا تصاویر را مشاهده کنید، از قابلیت‌های دیگر این برند است. دوربین هایلوک امکان پشتیبانی از کارت حافظه دارد و می‌توان کارت حافظه را در آن نصب کرد.  یکی از ویژگی‌های مهمی که دوربین هایلوک دارد، سازگاری با دیگر برندها است و به‌راحتی می‌تواند با دستگاه‌های برندهای دیگر همخوانی داشته باشد. قابلیت‌های برند هایک ویژن در هایلوک نیز موجود است و تنها درصد کمی تفاوت بین آن‌ها است؛ ولی قیمت این دو متفاوت است و دوربین هایلوک قیمت کمتری دارد.

دوربین مارکت

خرید دوربین مدار بسته

نکاتی در خرید دوربین مدار بسته باید بدانید به‌طور خلاصه در این قسمت بیان ‌شد. شما برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت دوربین مارکت مراجعه کنید و به مطالعه دقیق هر محصول بپردازید و همچنین با برندهای دیگر آشنا شوید. باید بدانید دوربین مداربسته‌ای که می‌خواهید جنبه امنیتی دارد یا نظارتی؟ فضای شما بیرونی است یا داخلی؟ وسیع است یا کوچک؟ لازم است توسط افراد دیده شود و جلب توجه کند یا می‌خواهید کمتر جلب توجه شود؟ می‌خواهید دوربین روی سقف نصب شود، به دیوار متصل باشد یا روی میز باشد؟ به‌صورت مداوم به وای‌فای متصل باشد یا در صورت خاموشی ایرادی ندارد؟ لنز آن در حدی باشد که بتواند جزئیات را مشاهده کند یا دید کلی روی محیط داشته باشد؟ تنها می‌خواهید تصویر یک محیط را داشته باشید یا داشتن قابلیت نیز برای شما اهمیت دارد؟

 و ویژگی‌های دیگر که شما آن را بر اساس شرایط خود تعیین می‌کنید و به انتخاب دوربین می‌پردازید.

همه این موارد تنوع محصول را نشان می‌دهد و شما با انتخاب درست می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین دوربین مدار بسته را برای خود تهیه کنید. هر دو برند معرفی‌شده از برترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای دوربین مدار بسته در دنیا هستند و تمامی قابلیت‌های مورد نیاز برای نظارت بر یک محیط و حفظ امنیت آن را دارند و شما با انتخاب این دوربین‌ها خریدی به‌صرفه و عالی خواهید داشت.

برای داشتن اطلاعات بیشتر و می‌توانید به وب‌سایت دوربین مارکت به آدرس hdoorbinmarket.com مراجعه کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر