تصاویر جدید آنر V40، شکل ساعتی دوربین پشتی آن را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی آنر V40 هفته گذشته در پایگاه داده CMIIT با شماره مدل YOK-AN10 رؤیت شد. این دستگاه روز شنبه این هفته نیز موفق به اخذ گواهی‌نامه 3C شد و به نظر می‌رسد که با شارژر 66 واتی روانه بازار شود. پیش از این حدس زده می‌شد که این گوشی هوشمند در ماه دسامبر عرضه گردد. با این حال، به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که مدعی شده معرفی و انتشار این گوشی تا ژانویه 2021 میلادی به تعویق افتاده است. از سوی دیگر، اخیراً یک رندر و تصویر شماتیک از گوشی Honor V40 در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. این تصاویر نشان می‌دهد که تنظیمات دوربین پشتی این دستگاه از شکل ساعتی با چهار زیرصفحه الهام گرفته شده است.

همانطور که از تصاویر پیداست، دیاگرام آنر V40 نشان از حفره پانچ دوگانه در نمایشگر آن دارد. همچنین به نظر می‌رسد که اندازه این حفره پانچ نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند حدود 20 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، این دیاگرام نشان می‌دهد که نمایشگر آنر V40 دارای لبه‌های منحنی 80 درجه‌ای است.

طرح شماتیم گوشی آنر V40

پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین گرد است. چهار لنز دوربین پشتی همچون زیرصفحه‌های یک ساعت کنار هم قرار گرفته‌اند. این تصویر با اطلاعات فاش شده قبلی که حاکی از استفاده از دوربین پشتی با آرایه‌ای مستطیل شکل داشتند، کاملاً مغایرت دارد.

لوگوی شرکت آنر نیز در قسمت پایینی و وسط بدنه پشتی آنر V40 جای گرفته است. لبه زیرین دستگاه نیز میزبان بلندگوی خارجی، پورت USB-C، یک میکروفون و همچنین اسلات سیم کارت است.

رندر گوشی آنر V40

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که گوشی آنر V40 از چیپست Dimensity 1000+ بهره می‌برد و به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع FHD+ با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی مجهز شده است. لنز اصلی دوربین پشتی این گوشی به احتمال زیاد، لنز 40 مگاپیکسلی IMX700 RYYB سونی خواهد بود. همچنین گفتنی‌ست که این گوشی علاوه بر پشتیبانی از شارژ سیمی 66 واتی، از شارژ بی سیم 40 واتی نیز بهره برد.

جزئیات بالا هنوز رسماً توسط شرکت آنر تائید نشده‌اند بنابراین نمی‌توان آن‌ها را قطعی دانست. به همین جهت، باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی در خصوص گوشی Honor V40 باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر