ثبت شارژر جدید 33 واتی وان‌پلاس؛ احتمال عرضه یک میان‌رده جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان‌پلاس شرکتی است که به ساخت گوشی‌های «قاتل پرچم‌داران» مشهور است. این شرکت با عرضه گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد (Nord) در اوایل سال جاری و به دنبال آن عرضه دو مدل دیگر، بخش گوشی‌های میان‌رده خود را احیا کرد. اکنون، این شرکت در حال عرضه چندین گوشی میان‌رده جدید است.

طبق گزارش جدید، این کمپانی ممکن است به‌زودی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس نورد 2 و وان‌پلاس نورد SE را عرضه کند. در همین راستا، یک واحد منبع تغذیه جدید از این شرکت در وب‌سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland دیده شده است.

OnePlus-33W-Charger

این محصول، یک شارژر 33 وات است که احتمالاً دارای پورت USB Type-C برای شارژ با قدرت حداکثر 11 ولت جریان مستقیم و 3 آمپر است. این برند از شارژرهای سریع 33 وات برای تلفن‌های هوشمند خود درگذشته نیز استفاده کرده است و انتظار می‌رود که این رویه را برای تلفن‌های میان‌رده نیز ادامه دهد.

اما توجه داشته باشید که این موضوع هنوز تأیید نشده است که شارژر 33 وات درواقع برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده آینده خواهد بود اما با توجه به اینکه این شرکت برای گوشی‌های برتر آینده خود باید از فناوری شارژ سریع‌تر مانند 65W استفاده کند، احتمالاً چنین خواهد بود.

در همین حال، وان‌پلاس در حال آماده‌سازی برای تولید نسل بعدی گوشی هوشمند پرچم‌دار خود است. این سری گوشی‌های پرچم‌دار سری وان‌پلاس 9 نامیده می‌شوند که احتمالاً شامل سه مدل خواهد بود: وان‌پلاس 9، وان‌پلاس 9 پرو و وان‌پلاس 9 SE. این کمپانی با شرکت لایکا (Leica) برای لنزهای دوربین دستگاه‌های برتر آینده که انتظار می‌رود در نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه شوند، همکاری کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر