فن کیس UNI FAN SL140 لیان لی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لیان لی نسخه جدیدی از فن کیس UNI FAN SL120 خود را معرفی کرده است و این نوع جدید دارای اندازه فن بزرگ‌تر 140 میلی‌متر است. این نوع بزرگ‌تر دارای نام UNI FAN SL140 است. این فن جدید طیف گسترده‌ای از نورپردازی RGB را ارائه می‌دهد و از نرم‌افزار L-Connect لیان لی نیز استفاده می‌کند. این فن کیس بزرگ‌تر در مقایسه با فن کیس SL120 از سرعت فن کمی کمتری برخوردار است.

UNI FAN SL140 دارای حداکثر سرعت فن 1500 دور در دقیقه است. بسته دوتایی این فن در حال حاضر 69.99 دلار ارزش دارد

لیان لی نسخه بزرگ‌تری از فن کیس UNI FAN SL120 را معرفی کرده است که اندازه آن از 120 میلی‌متر به 140 میلی‌متر رسیده است. این افزایش اندازه دارای سرعت فن کمتری در UNI FAN SL140 است. UNI FAN SL140 دارای سرعت چرخشی از 500 دور در دقیقه تا 1500 دور در دقیقه است، درحالی‌که فن SL120 دارای سرعت چرخشی معادل 800 دور در دقیقه تا 1900 دور در دقیقه است. این فن هنگام جفت شدن سرعت RPM پایین‌تر با پره‌های فن بزرگ‌تر، اجازه می‌دهد تا فشار هوا بیشتر و جریان هوا نیز بیشتر شود. این فن با استفاده از پدهای لاستیکی ارتعاشات را کاهش می‌دهد درحالی‌که از میزان صدای بسیار کم اطمینان حاصل می‌کند.

Lian Li UNI FAN SL140

UNI FAN SL140 از یک فناوری مقاومت دینامیکی سیال استفاده می‌کند که این فن را قادر می‌سازد تا 70.5 CFM جریان هوا و 1.67 میلی‌متر H₂O فشار هوا فراهم کند. این مشخصات فنی برای یک فن کیس اجازه می‌دهد تا هوا را از طریق یک مش یا فیلتر پلاستیکی به‌اندازه کافی جذب کند. این فن درحالی‌که حداکثر سطح نویز 30 dBA را با سرعت کامل تولید می‌کند، می‌تواند جریان هوای مناسبی را تأمین کند که یک dBA کمتر از UNI FAN SL120 است.

روشنایی RGB فن کیس UNI FAN SL140 از طریق نرم‌افزار L-Connect Lian Li قابل‌کنترل است

درمورد نورپردازی RGB، این فن درمجموع دارای 32 LED قابل آدرس‌دهی برای تأمین جلوه‌های نور قابل تنظیم است که از طریق دیفیوزر در دو طرف فن نشان داده می‌شوند. روشنایی RGB از طریق نرم‌افزار L-Connect Lian Li قابل‌کنترل است که دارای پروفایل فن‌های بیشمار و سفارشی‌سازی آسان برای روشنایی RGB است. این نورپردازی RGB از لبه فن به نمایش گذاشته می‌شود درحالی‌که تیغه‌های فن از هیچ نور RGB برخوردار نیستند.

Lian Li UNI FAN SL140

UNI FAN SL140 دارای یک نقطه تماس PIN به PIN برای دریافت نیرو و سیگنال است که از چهار فن مختلف پشتیبانی می‌کند. این فن در یک طرح رنگ سفید یا در طرح رنگ مشکی برای خرید وجود دارد و فن SL140 در یک بسته دوتایی با کنترل‌کننده فن با قیمت 69.99 دلار ارائه می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر