حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی iQOO 7 احتمالاً بیشترین سرعت شارژ را دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قبل از آغاز سال 2021، برندهای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی فناوری‌های شارژ سریع خود را به دنیا نشان دادند. برخی از مدعیان این امر شامل شیائومی، ریلمی، اوپو و همراهانش ویوو و iQOO هستند. در این میان، iQOO تلفن هوشمند بعدی خود را با نام iQOO 7 تأیید کرده است که با توجه به عدد 7، احتمالاً پرچم‌دار بعدی این شرکت خواهد بود. اکنون، یک افشاگر جزئیات مربوط به شارژ و دوربین‌های این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

iQOO 7

طبق گزارش دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) در ویبو، iQOO 7 می‌تواند تلفن هوشمندی با کمترین زمان شارژ باتری در نیمه اول سال 2021 باشد. این ویژگی با گواهینامه 3C همراه خواهد بود که پشتیبانی شارژ 120 وات را برای iQOO 7 نشان می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید، iQOO از اولین فناوری شارژ سریع 120 وات تجاری در دنیا رونمایی کرد. این فناوری می‌تواند باتری معمولی 4000 میلی‌آمپر ساعت تلفن هوشمند را در کمتر از 15 دقیقه شارژ کند.

در واقع، سری قبلی iQOO 7 یعنی سری iQOO 5 از پشتیبانی شارژ 120 وات همراه با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار بوده است. از این رو جالب خواهد بود که ببینیم چگونه iQOO می‌تواند این ویژگی را در iQOO 7 بهبود بخشد. ما احساس می‌کنیم که iQOO ممکن است با افزایش اندازه باتری به حدود 4200یا 4400 میلی‌آمپر ساعت، به نتایج مشابهی دست یابد و همچنان به‌عنوان برند گوشی‌های هوشمند با بیشترین سرعت شارژ در جهان شناخته شود.

iQOO 7

iQOO 7 یک گوشی هوشمند متمرکز بر بازی خواهد بود

به هر حال، در حال حاضر این موضوع تنها یک گمان است و باید منتظر اخبار رسمی باشیم. در ادامه، افشاگر همچنین اشاره می‌کند که دوربین سه‌گانه iQOO 7 دارای یک سنسور 48MP با اندازه 1/1.2 اینچ است و از پشتیبانی لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. با توجه به اینکه سنسورهای قبلی (iQOO 5 و 5 پرو) دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ با نام GN1 هستند کاهش پیکسل‌های سنسور دوربین در نسل جدید می‌تواند تعجب‌آور باشد.

وقتی از او در مورد اختلاف بین این دو سری شد، او گفته است که موارد فوق درباره لنز اصلی است و iQOO 7 بیشتر یک گوشی هوشمند متمرکز بر بازی خواهد بود. در هر صورت، iQOO 7 به‌عنوان دستگاهی الهام گرفته از سری گوشی‌های هوشمند ویوو X60 که در آینده عرضه خواهد شد، شکل گرفته است.

iQOO 7

درمورد مشخصات دیگر iQOO 7، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر امولد سوراخ‌دار با تراشه اسنپدراگون 888 بهره ببرد و رابط کاربری iQOO UI را با الهام از اوریجین OS مبتنی بر اندروید 11 اجرا کند. قرار است در اواسط ژانویه سال آینده (2021) از این گوشی هوشمند رونمایی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر