شیائومی می 10i 5G برای عرضه در هند معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی پیش‌تر در ماه نوامبر سه‌گانه ردمی نوت ۹ را برای عرضه در بازار چین معرفی کرد که جذاب‌ترین گوشی آن ردمی نوت ۹ پرو 5G به شمار می‌آید و اکنون اینگونه به نظر می‌رسد که دستگاه مذکور در تاریخ ۱۷ دی (۵ ژانویه ۲۰۲۱) با نام می 10i 5G راهی بازار هند نیز بشود.

شعبه هند شیائومی به تازگی در توییتر دست به معرفی محصول یادشده زده و صفحه رسمی این دستگاه را نیز در وب‌سایت رسمی شرکت راه اندازی کرده است؛ این صفحه با اشاره به مشخصاتی نظیر دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نرخ تازه‌سازی بالا و تازه‌ترین پردازنده بازار که اشاره به اسنپ‌دراگون 750G دارد، به تعریف از می 10i 5G پرداخته است. تصاویر این صفحه به ما نشان می‌دهند که درگاه ورودی سیم‌کارت در سمت چپ دستگاه قرار دارد و طراحی پشتی آن کاملاً مشابه ردمی نوت ۹ پرو 5G در نظر گرفته شده است.

مشخصات اصلی ردمی نوت ۹ پرو 5G شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. همان طور که متوجه شدید محصول جدید شیائومی باید دارای همین مشخصات باشد و ما می‌توانیم به زودی انتظار رونمایی از آن‌ها را داشته باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر