حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی می ۱۱ یک نسخه چرمی خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در شایعات اخیر به مدل‌های مختلف شیائومی می ۱۱ اشاره شده است؛ مدل‌هایی که حافظه داخلی و رم متفاوتی دارند. یک مدل از این گوشی در رنگ آبی عرضه می‌شود که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مدل دیگر شیائومی می ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، در رنگ بنفش دودی راهی بازار می‌شود. مدل دیگر آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و در رنگ بنفش سیگاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

مقاله‌ی مرتبط:

در آخرین شایعه به مدل مخصوصی از شیائومی می ۱۱ اشاره شده است که در رنگ سفید با پوشش چرم عرضه می‌شود. هنوز چیزی درباره رنگ چرم این گوشی نمی‌دانیم.

بر اساس شایعات، شیائومی می ۱۱ یک مدل پرو خواهد داشت. هنوز خبر ساخت دو مدل می ۱۱ تأیید نشده؛ اما ممکن است به‌زودی شاهد معرفی می ۱۱ و می ۱۱ پرو باشیم.

گفته می‌شود هر دو گوشی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برند و مدل پرو صفحه‌نمایش خمیده با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد.

شیائومی می ۱۱ در گیک‌بنچ هم دیده شده است و با توجه به مشخصات درج‌شده در این وب‌سایت، ۱۲ گیگابایت رم دارد و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. امتیاز این گوشی در حالت تک‌هسته‌ای ۱۱۳۵ و در حالت چندهسته‌ای ۳۶۴۲ بوده است. این اعداد  در مقایسه با اسنپ‌دراگون +۸۶۵، ۱۵ تا ۲۰ درصد بهبود نشان می‌دهند.

دوربین پشت می ۱۱

در ادامه تصاویری از شیائومی می ۱۱ منتشر شده است که استفاده از صفحه‌نمایش خمیده در آن را تأیید می‌کنند. همچنین مشخص شده که دوربین جلو  این گوشی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. در تصویر دیگر، ماژول دوربین این گوشی به چشم می‌خورد که دو دوربین بزرگ روی آن قرار گرفته است و یک دوربین کوچک‌تر در کنار آن‌ها دیده می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر