ریلمی از ساعت‌های هوشمند و ایرباد جدید رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

امروز شرکت ریلمی (Realme) ساعت هوشمند واچ S پرو را در کنار واچ S مَستر ادیشن و ایرباد پرو مستر ادیشن معرفی کرد. ریلمی در این رویداد اولین نسخه وانیلی واچ S را نیز برای عرضه در بازار هند معرفی کرد که از 28 دسامبر با قیمت 4999 روپیه هند در دسترس خواهد بود.

ریلمی واچ S پرو

ریلمی واچ S پرو به پردازنده ARM Cortex-M4 مجهز شده است. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند شبیه به مدل پایه است اما از صفحه‌نمایش لمسی 1.39 اینچی همیشه روشن AMOLED با رزولوشن 454×454 پیکسل با روشنایی خودکار بهره می‌برد. واچ S پرو بیش از 100 صفحه مختلف را برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد و همچنین گزینه‌ای برای بارگذاری تصویر موردعلاقه خود برای استفاده از آن به‌عنوان صفحه ساعت وجود دارد.

این ساعت هوشمند مجهز به حسگر ضربان قلب، ردیاب کیفیت خواب، قدم‌شمار، سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و 15 حالت ورزشی از جمله حالت جدید شنا است. سایر ویژگی‌های واچ S پرو شامل GPS دقیق دو ماهواره‌ای، مقاومت در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر، هشدارهای تماس ورودی، کنترل دوربین و موسیقی، اعلان‌های هوشمند و یادآوری است. ریلمی واچ S پرو دارای یک باتری 420 میلی‌آمپری است که ادعا می‌شود دو هفته بدون شارژ دوام می‌آورد. قیمت این ساعت 135 دلار است و فروش آن از 29 دسامبر شروع خواهد شد. بدنه واچ S پرو از فولاد ضد زنگ ساخته شده و وزن آن با بند، 63.5 گرم است و این ساعت با بند سیلیکونی مشکی عرضه خواهد شد.

ریلمی واچ S مستر ادیشن

ریلمی واچ S مستر ادیشن توسط یک هنرمند کره‌ای طراحی شده است. مشخصات داخلی این ساعت با ریلمی واچ S مشترک است اما دارای بندهای طراحی شده منحصربه‌فرد، صفحات پس‌زمینه متفاوت و جعبه مخصوصی که شامل برچسب‌های تزئینی است. این ساعت 80 دلار قیمت دارد و بزودی در هند عرضه خواهد شد.

هر سه نوع ساعت هوشمند ریلمی دارای بندهای قابل تعویض هستند. مدل سیلیکونی در رنگ‌های نارنجی، آبی و سبز در تاریخ 5 ژانویه 2021 به قیمت 8 دلار وارد بازار می‌شوند. مدل‌های چرم گیاهی (وگان) نیز در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، آبی و سبز با قیمتی دو برابر مدل سیلیکونی موجود هستند اما تاریخ عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست.

ریلمی ایرباد پرو مستر ادیشن

این ایرباد توسط طراح ریلمی بادز Q طراحی شده است و مشخصات داخلی این ایرباد با مدل معمولی تفاوتی ندارد، اما دارای طراحی کاملاً آیینه‌ای است و در رنگ جدیدی به نام Wave Silver عرضه می‌شود. قیمت این هدفون 67 دلار است و از 8 ژانویه 2021 در هند به فروش می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر