ساعت هوشمند وان‌پلاس در سال 2021 عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به نظر می‌رسد که عرضه ساعت هوشمند وان‌پلاس به حقیقت می‌پیوندد. مدیرعامل و بنیان‌گذار این شرکت، پیت لاو (Pete Lau)، در توئیتر خود تأیید کرده است که این ساعت هوشمند در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود.

توییتی در ماه اکتبر منتشر شد که نشان می‌داد اولین طرح‌های ساعت هوشمند این شرکت در سال 2015 ایجاد شده است و اکنون عرضه این ساعت هوشمند بعد از سال‌ها محقق می‌شود. طبق شایعات قبلی، صفحه‌نمایش ساعت وان‌پلاس ممکن است گرد باشد که در این صورت طراحی مشابهی با ساعت هوشمند شرکت ویوو (Vivo) خواهد داشت. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 4100 Wear منتشر شود.

طرحی که سال‌ 2015 از ساعت هوشمند وان‌پلاس منتشر شد

طبق اعلام مدیرعامل وان‌پلاس، این شرکت با گوگل همکاری می‌کند تا همگام‌سازی بین اکوسیستم Wear OS و دستگاه‌های اندرویدی را بهبود بخشد و محتمل است که ساعت هوشمند وان‌پلاس از سیستم‌عامل Wear OS استفاده کند. اولین ساعت هوشمند پرچمدار شریک تجاری وان‌پلاس، یعنی شرکت اوپو، که چندی پیش منتشر شد نیز از Wear OS بهره می‌برد. اگرچه به نظر می‌رسد وان‌پلاس از Wear OS استفاده کند، اما این شرکت همچنان معتقد است که نسخه استاندارد این سیستم‌عامل به اندازه کافی برای این شرکت مناسب نیست و معتقدند که هنوز جای پیشرفت دارد.

اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند در دسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود معرفی آن همراه با گوشی وان‌پلاس 9 در ماه مارس صورت بگیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر