حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش محصولات موتورولا در فروشگاه اینترنتی دارسو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فروشگاه اینترنتی دارسو به شما در انتخاب و خرید بهترین گوشی، متناسب با نیاز و بودجه‌تان کمک خواهد کرد. زمانی با روی‌کار‌آمدن سری‌های جدید گوشی، شوق این را داشتیم تا صاحبش شویم و فقط لازم بود اراده کنیم تا با اندک هزینه‌ای،‌ گوشی جدید را بخریم تا از امکانات و ویژگی‌های به‌روزش بهره‌مند شویم. باوجوداین، این روزها با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی و نوسان قیمت بازار، به‌‌ویژه در صنف گوشی موبایل و کالای دیجیتال، از آن دوران فاصله گرفته‌ایم.

این روزها طرز‌تفکر افراد به‌سمتی سوق پیدا کرده که با خرید دستگاهی قدرتمند و باکیفیت، بتوانند مدت بیشتری از آن استفاده کنند. البته نه‌تنها کاربران، بلکه شرکت‌های سازنده نیز رویکرد خود را تغییر داده‌اند و با هدف استفاده‌ی طولانی‌مدت، محصولات جدیدشان را رونمایی می‌کنند. موتورولا یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که درخواست کاربران را مدنظر قرار داده است. مدت زیادی نام این برند را نشنیده بودیم؛ ولی در دو سال اخیر و با وجود بازار داغی که سایر برندهای این حوزه راه انداخته‌ بودند، به‌جرئت می‌توان گفت موتورولا سنگ‌تمام گذاشته و رسما نبود خود را با حضوری پررنگ جبران کرده است.

darsoo-2

سه مدل برتر گوشی موتورولا ۲۰۲۰

گوشی جدید موتورولا سال ۲۰۲۰ تلفیقی از قدرت و زیبایی و بازده برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد و چه از‌نظر طراحی و کیفیت عکس‌برداری و میزان ظرفیت باتری و چه از‌نظر پردازش امور و… حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سه مدل از گوشی موتورولا با قیمت مناسب که کاربران فروشگاه اینترنتی دارسو از استقبال چشمگیری کرده‌اند، عبارت‌اند از:

Motorola Moto G9 Plus

از گوشی هوشمند چه چیزی انتظار دارید؟ عمر طولانی باتری و تماشای محتوای تصویری و ویدئویی در نمایشگری فول‌اسکرین؟ یا عکاسی حرفه‌ای و نصب و اجرای گیم‌های پرطرفدار؟ درواقع، Motorola Moto G9 Plus مصداق تمام‌عیار این ضرب‌المثل است: «آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری». البته ظاهر و طراحی فریبنده و زیبای این دستگاه را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر گیمر هستید یا به‌دلیل شغلتان یا به هر دلیلی دیگری به عملکرد و بخش سخت‌افزار گوشی اهمیت می‌دهید، بهتر است بدانید این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 730G عرضه شده که یکی از تراشه‌های برتر در گوشی‌های میان‌رده به‌حساب می‌آید. به‌جرئت می‌توان گفت بخش سخت‌افزار موتورولا جی 9 پلاس حتی از گوشی‌های شیائومی نیز یک سروگردن بالاتر است. پس اگر به‌دنبال چنین ویژگی‌هایی هستید، بهتر است در خرید این گوشی تعلل نکنید.

Moto One Fusion

محصول بعدی موتورولا وان فیوژن نام دارد که به‌تازگی موتورولا آن را به‌عنوان گوشی میان‌رده و جایگزینی برای موتورولا وان هایپر و وان ویژن پلاس رونمایی کرده است. مشخصه‌های برتر این گوشی هوشمند پردازنده‌ی قدرتمند و ماژول عکاسی راضی‌کنند و ظرفیت باتری حجیم است. البته قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه نیز مزید بر علت شده که این گوشی در بین هم‌رده‌هایش محبوب باشد.

Motorola Moto G 5G Plus

از دیگر محصولات خوش‌ساخت و محبوب برند موتورولا Moto G 5G Plus است که مهم‌ترین خصیصه‌اش پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات با قیمت بسیار مناسب است. ظرفیت باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نیز امکان استفاده‌ی مداوم و بدون ترس از روبه‌رو‌شدن با اخطار Low Battery را فراهم می‌کند. همچنین، به‌لطف وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ این گوشی هم‌زمان چندین برنامه و بازی را بدون لگ و سرعت لود کُند اجرا می‌کند.

برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر و سایر مشخصات گوشی‌ موتورولا، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دارسو سر بزنید.

darsoo-2

خرید گوشی موتورولا از فروشگاه اینترنتی دارسو

آغاز فعالیت دارسو به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد که با تأسیس فروشگاه حضوری، گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی را برای فروش دردسترس خریداران قرار داد. سپس، برای بهره‌مندی کاربران از سراسر کشور به بهترین قیمت گوشی، محصولات را در فروشگاهش معرفی کرد. خریدی امن و بدون اتلاف وقت و انرژی و درنهایت دریافت سالم و ایمن محصول، از‌جمله انتظارات افراد از خرید اینترنتی است. اگر به‌دلیل مشغله‌ی کاری زمان کافی ندارید یا خرید آنلاین را ترجیح می‌دهید، با مراجعه به سایت دارسو می‌توانید گوشی دلخواهتان را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی دارسو با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره، خیال افراد را از بابت پرداخت الکترونیکی تا حد زیادی راحت می‌کند. همچنین، از مزیت‌هایی نظیر پرداخت در محل، ارسال به‌موقع، هفت روز تست و تعویض دارسو، ارائه‌ی محصولات با گارانتی‌های معتبر شرکتی و… نیز بهره‌مند خواهید بود. برخی از افراد تمایل دارند برای دستیابی به قیمت معقول‌تر، محصول مدنظرشان را حضوری تهیه کنند؛ به‌خصوص اگر از آخرین زمان خرید گوشی موبایل، مدت طولانی گذشته باشد. ما هم حضوری و هم آنلاین در خدمت شما عزیزان است.

ما کامل‌ترین نیستیم، بی‌عیب هم نیستیم. درواقع، تیم دارسو با شعار «ما با شما کامل می‌شویم» منتظر پیشنهاد‌ها و انتقادهای شما عزیزان برای بهبود کیفیت خدمات به مشتریان ایرانی است. برای کسب اطلاع بیشتر و مشاهده‌ی قیمت روز و خرید گوشی‌ موتورولا و سایر برندهای مطرح گوشی و لوازم جانبی، می‌توانید با راه‌های ارتباطی زیر ما را دنبال کنید.

راه‌های ارتباطی ما

آدرس اینترنتی: https://darsoo.ir

آدرس فیزیکی فروشگاه: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، پاساژ چارسو، طبقه‌ی اول، واحد C11

پشتیبان شما هستیم:  ۰۲۱۹۱۰۷۰۸۴۸

آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی:

آپارات: https://www.aparat.com/darsoo.ir

اینستاگرام: https://www.instagram.com/darsoo.ir

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر