حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

احتمال معرفی وان پلاس 9 لایت با اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار وان پلاس 9 و 9 پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱، وان‌پلاس از پرچم‌داران بعدی خود رونمایی کند. گفته می‌شود که در کنار وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو مدل دیگری وجود خواهد داشت. این مدل که وان‌پلاس ۹ لایت نام دارد برخلاف مدل‌های بالارده، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ به ‌جای اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند.

این اقدام باعث خواهد شد  وان‌پلاس در کنار معرفی محصولات پرچم‌دار، مدلی مقرون‌به‌صرفه نیز راهی بازار کند. اسنپدراگون ۸۶۵ تراشه‌ای است که در محصولات بالارده سال ۲۰۲۰ استفاده می‌شود؛ اما شرکت چینی در نظر دارد این تراشه را در مدلی با پسوند لایت در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند.

گذشته از اینکه این نام‌گذاری تا چه حد درست است، آنچه بیش از هر نکته‌ای اهمیت دارد، قیمت وان‌پلاس ۹ لایت است. در واقع با قیمت‌گذاری مناسب، وان‌پلاس می‌تواند مشتریان بسیاری برای محصول جدید خود به دست آورد.

منبع خبری که وجود وان‌پلاس ۹ لایت را تأیید کرده است، به قیمت آن نیز اشاره کرده و عقیده دارد که شرکت چینی مدل لایت سری وان‌پلاس ۹ را با قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد کرد. این اقدام در حالی شکل خواهد گرفت که وان‌پلاس ۹ در حدود ۸۰۰ دلار و وان‌پلاس ۹ پرو بین ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

در ادامه بخوانید:

با توجه به قیمت، وان‌پلاس ۹ لایت در رده محصولاتی مانند گلکسی اس ۲۰ FE و پیکسل ۵ قرار می‌گیرد و البته از نظر سخت‌افزاری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۹ لایت بسیاری از ویژگی‌های وان‌پلاس ۸ تی را یدک بکشد.

به دلیل اینکه وان‌پلاس به ارائه‌ی تجربه هرچه بهتر بازی‌ در محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد، می‌توان انتظار داشت وان‌پلاس ۹ لایت به صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ یا حتی ۱۲۰ هرتز مجهز باشد. گفته می‌شود وان‌پلاس ۹ لایت از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و برای دوربین اصلی، به همان نمونه‌ی استفاده‌شده در وان‌پلاس ۸ مجهز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر