تولید انبوه ریگان خودرو JMC S350 جدیدترین شاسی بلند بازار کشور آغاز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – علی زینی‌وند، استاندار کرمان طی بازدید از خطوط تولید شرکت ریگان خودرو در ارگ جدید بم، خط تولید شاسی بلند JMC S350 را افتتاح کرد.

شرکت ریگان خودرو واقع در ارگ جدید بم سرانجام تولید انبوه خودرو JMC S350 را نهایی کرد. این خودروساز که پیش از این به واسطه عرضه مدل کوپا T210 معرف حضور علاقه‌مندان و مشتریان واقع شده بود، در جدیدترین اقدام خود یک شاسی بلند ۷ نفره میان سایز موسوم به جی ام سی اس ۳۵۰ را رسما به سبد تولیدات خود اضافه کرد و فرآیند تولید انبوه آن را با حضور استاندار کرمان کلید زد.

JMC S350

آقای  روز جمعه ضمن بازدید از شرکت خودروسازی ریگان خودرو، خط تولید کراس اوور میان-سایز چینی JMC S350 را رونمایی کرد و با اشاره به قول مساعد وزیر صنعت به منظور پیگیری و رفع مشکلات خودروسازان ارگ جدید بم افزود:

استانداری کرمان چالش‌های این صنعت را پیگیری خواهد کرد. مجموعه کارخانه‌های خودروسازی در ارگ جدید بم رونق مناسبی دارند؛ ظرفیت‌های منطقه ارگ جدید بم به گونه‌ای است که نیاز به سالن و تجهیزات جدیدی نیست و تنها با تغییر تکنولوژی می‌توان سطح تولید را افزایش داد و حجم گسترده‌ای از نیروهای متخصص را به کار گرفت.

 

آقای زینی وند ادامه داد: شرکت ریگان خودرو یکی از تولیدکنندگان با دانش فنی پیشرفته در حوزه تولید اتوبوس درون شهری محسوب می‌شود و اقدامات خوبی در برآورده ساختن نیازهای کشور در این حوزه انجام داده است. حالا ریگان خودرو در حوزه تولید سواری نیز یک محصول دیگر را مورد رونمایی قرار داده که تولید آن شروع شده و از تجهیزات مناسب و پیشرفته برخوردار است.

JMC S350

آقای زینی وند استاندار کرمان در ادامه صحبت های خود افزود: خودرو جدید ریگان محصولی مناسب است که مورد استقبال قرار می‌گیرد و امیدواریم توسعه بیشتری یابد، استانداری کرمان نیز با حمایت‌های خود در کنار دست‌اندرکاران صنعت خودرو قرار دارد.

JMC S350

لازم به ذکر است که جی ام سی اس ۳۵۰ یک کراس اوور میان سایز بوده و به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت 205 اسب بخار مجهز شده است. این خودرو در بازار کشور چین با قیمت تقریبی ۲۴ هزار دلار به فروش می‌رسد و گرچه هنوز قیمت رسمی آن در ایران مشخص نیست اما به نظر می‌رسد گران‌تر از مدل‌هایی همچون چری تیگو ۷ و جک اس5 اتوماتیک در اختیار مشتریان قرار گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر