حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروشگاه اینترنتی سمبله، فناوری در خدمت زیبایی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در جهان امروز که اطرافمان همه جا نشانه‌هایی از فناوری سر برآورده، نکته حائز اهمیت هماهنگی دو عامل آرامش و آسایش زندگی همراه ‌با یکدیگر است؛ بدین صورت بسیار ضروری و مهم است که افزایش روزافزون آسایش زندگی به کمک فناوری و پیشرفت دانش، به افزایش آرامش درونی زندگی روزمره ما کمک کند. مفاهیم زندگی انسانی همچون عشق، دوست داشتن، محبت، اهمیت به آراستگی و زیبایی، بهداشت و مراقبت از بدن در طول هزاران سال همیشه متعالی و ارزشمند شناخته شده‌اند و به‌عنوان ارزش‌های جامعه بشری به شمار می‌روند. حافظ چندین سده قبل فرمود:

تو گر خواهی كه جاویدان جهان يك سر بیارایی / صبا را گو كه بردارد زمانی برقع از رویت

در مسیر تاریخ پیش می‌رویم تا در دوران معاصر، الف. بامداد چنین سرود:

روزی ما دوباره كبوترهایمان را پیدا خواهیم كرد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت

در گذر ایام از حافظ تا بامداد، مفاهیم زندگی‌بخش مانند زیبایی، مهربانی و دوست داشتن، بر هم گره خورده‌اند و همیشه یکسان بوده و خواهند بود؛ اما فناوری روزبه‌روز در حال گسترش و ورود هرچه بیشتر به سطوح مختلف زندگی ما است. همیشه این سؤال مطرح است که چگونه فناوری را به بهترین شکل ممکن به خدمت بگیریم؟ تصور کنید در ارتباطات انسانی شنیدن و دیدن صدا و تصویر عزیزانمان که دوستشان داریم چقدر آرامش‌بخش است؛ چیزی که وجود نداشته اما با پیدایش این فناوری تبدیل به یک نیاز روزمره و جدانشدنی در زندگی ما شده است.

عرصه مهم دیگر توسعه جوامع انسانی، تغییر در روش‌های تجارت و تحول اساسی در فرایند خرید و فروش است. اکنون ما به محصولات یک خرده‌فروشی در غرب آفریقا دسترسی داریم؛، کالاهایی که بدون کمک فناوری هیچگاه از وجودشان اطلاع پیدا نمی‌کردیم. تجارت در جامعه امروز تنها تولید و عرضه محصولی برای برطرف کردن نیاز مشتری نیست، بلکه اکنون مفاهیم دیگری ارزشمندی یک برند تجاری را پدید می‌آورند؛ مفاهیمی از جمله اینکه آیا محصولات تولیدی یک برند با برنامه تجارت عادلانه و منفعت بردن تولیدکنندگان سنتی مواد اولیه آن هماهنگ است؟ آیا بسته محصول قابل بازیافت و دوست‌دار طبیعت است؟ آیا محصول با روش‌های توسعه پایدار و محیط زیست همگام است؟ آیا مواد اولیه آن تحت کنترل و کیفیت لازم تولید شده است؟

پاسخ به این سؤالات سبک جدیدی از زندگی پیش رویمان قرار می‌دهد؛ پاسخ این است: ما ارزشمند هستیم و دوست داریم از محصولاتی که با روش‌های انسانی و دوست‌داشتنی تولید می‌شوند استفاده کنیم، این فقط برطرف کردن نیاز نیست، بلکه همزاد پنداری درونی است با مفاهیم ارزشمند زندگی.

سمبله

فروشگاه اینترنتی سمبله یکی از کسب‌و‌کارهای موفق در زمینه ارائه برندهای معتبر مراقبت از پوست، مو، بدن، آرایشی، بهداشتی و مد است. فناوری استفاده‌شده در این وب‌سایت با استفاده از تجربه واکنش‌گرای کاربران به منظور حداکثر سادگی ممکن در حین زیبایی آن طراحی شده است. فروشگاه اینترنتی سمبله نمونه بسیار خوبی از به‌کارگیری فناوری برای رفع دل‌نگرانی‌هایمان برای تهیه محصولات باکیفیت است.

آسایش نتیجه‌یافته از فناوری و آرامش حاصل از هنر مراقبت از بدن، ترکیب زیبا و درستی در این مجموعه پدید آورده است. برای دسترسی به محصولات روز جهان، کافی است سفری مجازی به این فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؛ تجربه‌ای که خالی از لطف نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر