وعده ریلمی برای تولید 100 محصول AIoT در سال 2021

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی ریلمی در نظر دارد تا در سال جدید میلادی، 100 محصول مبتنی بر AIoT را روانه بازار کند. هدفون های بی سیم واقعی، تلویزیون ها، پریزهای هوشمند و کالاهای جدیدتر مانند تریمرها و لامپ های هوشمند از جمله این محصولات هستند.

شرکت ریلمی امسال توانست تا سرعت توسعه گوشی های هوشمند خود را به رخ رقیبان بکشد. اما جالب است بدانید که این کمپانی چینی برای سال 2021 نیز نقشه های بزرگی را در سر دارد و می خواهد تولیدات خود در بخش IoT را نیز گسترش دهد.

مدهاو سث، معاون و مدیر اجرایی ریلمی در کشور هند طی مصاحبه ای با رسانه IANS اعلام کرده که شرکت در سال 2021 حدود 100 محصول مبتنی بر AIoT (هوش مصنوعی اشیا) را به بازار بفرستد. از جمله این محصولات می توان به هدفون های بی سیم واقعی، تلویزیون ها و پریزهای هوشمند و کالاهای جدیدتر مانند تریمرها و لامپ های هوشمند اشاره کرد.

مدهاو همچنین اظهار داشت که شرکت، فناوری TWS (استریو بی سیم واقعی) را در نسل جدید هدفون های Buds Air  و Buds Q و مدل های جدید تلویزیون هوشمند به کار خواهد گرفت. اگر به خاطر داشته باشید ریلمی چندی پیش نسخه مستر Buds Air پرو را عرضه کرد. ظاهرا نسل دوم هدفون های Buds Q2 نیز در راه است. ناگفته نماند که هدفون های بی سیم ریلمی توانسته اند در سال 2020 از محصولات پرطرفدار JBL پیشی گرفته و اعتبار قابل توجهی را برای سازندگان به ارمغان بیاورند.

کمپانی چینی سال 2020 را با فروش بیش از 190 هزار تلویزیون هوشمند و حدود 2 میلیون محصول مبتنی بر AIoT به پایان رسانید. جالب آنکه ریلمی در زمینه ساخت اسمارت واچ نیز به موفقیت های بسیاری دست یافته است. اسپیکر هوشمند، تصفیه کننده هوا، آب میوه گیری، مسواک و چمدان از جمله مواردی هستند که به فهرست محصولات سال آینده شرکت اضافه می شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر