حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی Realme Koi به قابلیت شارژ سریع 125 وات اولترا دارت مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  پس از رونمایی موقتی از گوشی جدید Realme Koi ، اطلاعاتی متعددی در خصوص آن منتشر شد. ظاهرا Koi از فناوری شارژ سریع جدیدی به نام UltraDart استفاده می کند.

کمپانی Realme در یک حساب کاربری جدید ویبو از گوشی آینده خود با نام Koi رونمایی کرده که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز است. اما این کار باعث شد تا سایر کاربران ویبو نیز به افشای اطلاعات مختلف درباره این گوشی بپردازند. در این میان، کاربری به نام @Geek_Cao چندین تصویر از گوشی جدید ریلمی را به نمایش گذاشته و اطلاعاتی را درباره آن منتشر کرده است.

در پنل پشتی، شعار Dare To Leap با فونت پررنگ به چشم می خورد. این شعار در تیزر رسمی ریلمی برای گوشی Koi نیز مطرح شده که به جسارت این کمپانی در کاربرد پردازنده جدید Snapdragon 888 اشاره می کند.

گوشی Realme Koi همچنین به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز است. تمام این مشخصات با محصولی به نام Realme Race همخوانی دارند، که مقدمه آغاز سری جدید گوشی های هوشمند بوده و از تراشه 888 بهره می گیرند. طبق شایعات منتشر شده، گوشی Race نیز دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.

به هر حال، رندر لو رفته از گوشی Race نشان می دهد که این دستگاه دارای پنل چرمی وگان با طرح اسپورت است. حال آنکه گوشی Realme Koi دارای پنل پشتی شیشه ای بوده و دو رنگ سایه روشن برای آن در نظر گرفته شده است. علیرغم این تفاوت، گفته می شود که Race نام کد مربوط به گوشی فروشی Koi است. بدنه چرمی می تواند یک گزینه دلخواه و یا یک نسخه ویژه باشد.

گوشی Koi از قابلیت شارژ سریع جدید 125 واتی ریلمی، یعنی UltraDart پشتیبانی می کند. با استفاده از این قابلیت، یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در طی تنها پنج دقیقه در حدود 41 درصد، و در طول 20 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. با اینکه صفحه مربوط به گوشی Realme Koi خیلی زود حذف شد، اما طبق شایعات، این محصول به طور رسمی در ژانویه عرضه شده و قیمت اولیه آن حداکثر برابر با 5000 یوان خواهد بود (765 دلار/ 625 یورو).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر