حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مدل آزمایشی وان‌ پلاس 9 به قیمت ۶ هزار دلار فروخته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شهریورماه گذشته تصاویری از مدل آزمایشی وان پلاس ۹ لو رفت و حالا به نظر می‌رسد این گوشی که قبلا تصاویر آن را دیده بودیم، در اختیار فرد دیگری قرار گرفته است. براساس گزارش‌های منتشرشده، فردی با نام کاربری Shamete1، مدل آزمایشی وان پلاس ۹ را به قیمت ۶ هزار دلار در eBay فروخته است.

مقاله‌ی مرتبط:

تصویری که در eBay قرار گرفته است، دقیقا همان گوشی چند ماه پیش را نشان می‌دهد. این گوشی شباهت زیادی به وان‌پلاس 8T دارد؛ اما تفاوت وان‌پلاس ۹ با وان‌پلاس 8T در ماژول دوربین بزرگ‌تر وان‌پلاس ۹ است. این گوشی سه دوربین پشت دارد که در کنار آن‌ها عبارت «اولتراشات» دیده می‌شود. شایعات اولیه به این موضوع اشاره دارند که حسگر اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل است و یک حسگر اولترا واید و یک حسگر کوچک دارد.

به گفته‌ی فروشنده مدل آزمایشی وان پلاس ۹، این گوشی به سیستم‌عامل Oxygen مجهز شده که بر پایه اندروید ۱۱ توسعه پیدا کرده است.

هنوز مشخص نیست این دستگاه واقعی است یا خیر. این احتمال وجود دارد که همان عکسی که قبلا منتشر شده بودریال با ویرایش مجدد روی ebay قرار گرفته است تا برای کلاهبرداری مورد استفاده قرار بگیرد. خرید این گوشی حتی اگر واقعی باشد، با ریسک بالایی همراه است. Shamete1 به این موضوع اشاره کرده است که وان‌پلاس می‌تواند خریدار این گوشی را تحت تعقیب قرار دهد و از او شکایت کند.

بر اساس شایعات، وان پلاس ۹ در اواسط ماه مارس راهی بازار می‌شود و شاید همین ظاهر را داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر