خرید و فروش بازی‌ آنلاین در وب‌سایت وی جی استور

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 ما وب‌سایتی معتبر در زمینه‌ی بازی‌های آنلاین هستیم که نزدیک به ۷ سال از دایر شدن ما می‌گذرد و با داشتن کاربران بی‌شمار، در سکوی رتبه‌بندی گوگل جایگاه خوبی داریم، وی جی استور ۲۴ ساعته در خدمت کاربران و برای خرید و فروش بازی‌ آنلاین خدمت‌رسان است.

شما با ثبت نام برای خرید از وی جی استور هیچ مشکلی ندارید؛ چرا که در این وب‌سایت خرید اکانت و فروش آن به‌صورت گسترده انجام می‌شود، طراحی های ما از بهترین روش‌های روز جهان است تا شما از خرید خود نیز لذت ببرید.

خرید اکانت کلش اف کلنز از وی جی استور

در وی جی استور نه نگران تحویل اکانت از فروشنده خواهید بود و نه نگران گرفتن پول خود از خریدار. این مشکل با واسط یا ادمین وب‌سایت وی جی استور کاملا حل شده است.

فروش  اکانت کلش اف کلنز در وی جی استور 

در وی جی استور به‌راحتی اکانت خود را به فروش بگذارید. پس از ثبت آگهی, اکانت شما به‌صورت آنی در وب‌سایت و کانال تلگرامی منتشر می‌شود.

کلش آف کلنز (Clash of Clans)

این بازی‌ استراتژیک سوپرسل (Supercell) برای اولین ‌بار در روز دوم آگوست ۲۰۱۲ برای ios ظاهر شد و بعد از آن، در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۱۳ در دسترس مصرف‌کنندگان و طرفداران سیستم عامل Android قرار گرفت و پس از گذشت اندک زمانی به یکی از محبوب­‌ترین و پردرآمد­ترین بازی‌های تلفن همراه تبدیل شد. طبق آمار ثبت‌شده، کلش آف کلنز پس از گذشت زمانی اندک، در آوریل ۲۰۱۳ موفق شد با ۸٫۵ میلیون نفر کاربر فعال به در آمد روزانه‌­ی ۲٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کند.

توضیح مختصری در مورد فضای بازی 

زمانی‌که وارد اکانت کلش آف کلنز می‌شوید، یک زمین که شباهت زیادی به مزرعه دارد در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین تعدادی کارگر جهت ساختن سازه‌ها و برج‌­ها در اختیار خواهید داشت. حال شما با استراتژی خود در ساختن سازه­‌ها و برج­‌ها، در مقابل حملات دیگر کاربر­ها از مزرعه خود دفاع می‌کنید. مانند دیگر کاربران، برای تأمین منابع و پیشرفت می‌توانید با استفاده از سربازهایی که قابلیت ارتقا دارند و هر یک قابلیت خاص خود را دارا هستند، به دیگر مزرعه­‌ها حمله کنید. ازآنجاکه این بازی گروهی است، شما با ساختن یک قلعه می‌توانید با دوستان یا دیگر کاربران یک قبیله تشکیل دهید و روند بازی را به‌صورت گروهی پیش ببرید.

منابع مورد استفاده که در بازی برای ارتقای سرباز­ها و سازه­‌ها و همچنین  ساخت و ساز­ مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این رو دارای اهمیت هستند، عبارت‌اند از طلا (Gold)، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس.

تأمین این منابع از سازه­‌های استخراج و همینطور با حمله به دیگر افراد و برداشتن منابع آن‌ها صورت می‌گیرد که بعد از تأمین آن‌ها قبیله‌­ی خود را ارتقا می‌دهید و لول اکانت و مزرعه خود که رابطه مستقیم با یکدیگر دارند افزایش می‌دهید.

بعد از مدتی قسمتی دیگر به‌عنوان «بیلدر هال» به بازی اضافه شد که با عنوان حالت شب شناخته می‌شود و با لمس کشتی کوچکی که در کنار نقشه­‌ی مزرعه شما قرار دارد، می‌توانید به حالت شب بروید و در آنجا مزرعه­‌ی دیگری که به‌نسبت کوچک‌تر است رهبری کنید.

بازاریابی و خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

این بازی حتی برای برخی از افراد به منبع درآمد تبدیل شده است؛ به صورتی که بعضی از کاربران اکانت کلش آف کلنز را به تعداد در گوشی یا گوشی‌های خود ارتقا می‌دهند و به افراد علاقه‌­مند، به قیمت‌­های متنوع می‌فروشند. حال شاید از خود بپرسید چرا و چطور این اتفاق رخ می‌دهد؟

وی جی استور

ازآنجاکه زمان نسبتآ زیادی صرف افزایش Level و ارتقای مزرعه می‌شود، افراد علاقه‌­مند به این بازی مهیج و اعتیادآور می‌توانند با پرداخت مبلغ قابل قبولی در همان اوایل شروع بازی یک قبیله­‌ی ارتقا‌یافته خریداری کنند و در دسترس داشته باشند. همچنین برخی افراد این خرید و فروش را با افرادی در خارج از کشور به عمل انجام می‌رسانند و برای خود درآمد ارزی به ارمغان می‌­آورند.

کارکنان خارج از کشور مبلغ خوب و قابل توجهی را برای خرید اکانتها پرداخت می‌کنند که به نسبت برای افرادی که این خرید و فروش را انجام می‌دهند سود قابل توجهی را دارد. همچنین برای افرادی که این اکانت ها را خریداری می‌کنند هم این معامله سودمند است، زیرا اگر همان اکانت را در کشور محل زندگی خود خریداری کنند مبلغ دلار بیشتری را مشخصا باید پرداخت کنند. با توجه به این مطالب یک معامله­‌ی سود-سود هم برای خریدار و هم فروشنده است.

ارزش گذاری اکانت­‌های کلش آف کلنز

شما با کلیک روی گزینه‌ی «تخمین قیمت کلش» در وب‌سایت وی جی استور میتوانید قیمت حدودی اکانت خود را به دست بیاورید.

 اکانت­ کلش آف کلنز معمولا با توجه به لول اکانت و لول تاون هال (Town Hall) که ساختمان اصلی هر مزرعه است، قیمت‌گذاری می‌شوند. تعداد الماس‌های قبیله هم اکثر اوقات مورد توجه و اهمیت است. به‌عنوان مثال یک اکانت با لول ۹۰ که دارای تاون هال لول ۱۰ است، بین هفتاد تا صد و بیست هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و به فروش می‌رسد و یک اکانت با لول ۲۲۲ که دارای تاون هال لول ۱۳ است، بین یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان تخمین زده شده و برای فروش مورد بازدید قرار گرفته است.

ایجاد ارتباط با دیگر وب‌سایت‌ها و بازدید از اکانت‌های آ‌نها جهت خرید و فروش، در وب‌سایت­ وی جی استور طراحی شده است؛ این وب‌سایت‌ها حتی اکانت‌­های مورد نظر جهت فروش را ارزش‌گذاری می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی وارد وب‌سایت شوید و مشخصات اکانت خود را در اختیار آن قرار دهید و قیمت احتمالی و حدودی برای خرید اکانت کلش آف کلنز خود را دریابید و پس از آن، با بارگذاری عکسی از قبیله­‌ی خود و انتخاب قیمت دلخواه، اکانت خود را برای فروش در وب‌سایت قرار دهید.

وی جی استور

به‌طور معمول این وب‌سایت‌­ها، اکانت‌­­ها را با جزئیات بیشتری بارگذاری می‌کنند تا برای خریدار که اکانت را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کند، اطلاعات کافی و مورد قبولی به همراه داشته باشد. این اطلاعات شامل لول تاون هال، لول بیلدرهال، لول هیرو­های اکانت از جمله کینگ بربر و آرچر کویین و لول واردن و لول جنگجوی سلطنتی همچنین اینکه آیا اکانت دارای سوپرسل آیدی است یا خیر یا اینکه اکانت قابلیت تغییر نام داشته باشد و در نهایت لول اکانت از قابلیت‌­های مهم  برای خرید اکانت کلش آف کلنز است.

خرید و فروش کلن در کلش آف کلنز

جدا از بحث خرید و فروش اکانت‌­ها، کلن‌ها و قبایل هم خرید و فروش و قیمت‌گذاری می‌شوند. کلن ها هم به نسبت آمار برد و باخت کلن، لول کلن و تعداد افراد دارای عضویت در آن، بین دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان در وب‌سایت‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند و به فروش می‌رسند. البته به این دلیل که معمولا افراد دارای عضویت در یک کلن با هم در ارتباط هستند، عمل فروش کلن‌­ها با کیفیت کمتر و به مقدار کمتری نسبت به فروش اکانت کلش آف کلنز صورت می‌گیرد. اما به‌هر جهت اگر دارای کلنی باشید که دارای لول بالاتری است، به شما قابلیت­‌های خاصی می‌دهد که برای همه­‌ی افراد عضو مفید است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر