برطرف شدن یک مشکل آزاردهنده در ویندوز ۱۰

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مانند هر سیستم‌عامل دیگری، ویندوز ۱۰ کاملاً بی‌عیب نیست و مایکروسافت همیشه در تلاش است تا آن را بهتر کند. در حال حاضر، ویندوز ۱۰ با مشکلات زیادی روبرو شده است و گرچه ممکن است بسیاری از این موارد مورد توجه مایکروسافت قرار نگرفته باشد، غول ردموندی یکی از آزاردهنده‌ترین اشکالات را در سیستم‌عامل دسکتاپ خود برطرف کرده است.

گزارشات مربوط به عدم به خاطر سپردن اعتبار ورود به سیستم برای نرم‌افزار‌هایی مانند وان‌درایو، اوتلوک، مایکروسافت اج، حساب مایکروسافت، حساب گوگل، کروم، ادوبی CC و غیره ویندوز ۱۰ اولین بار در ماه آوریل منتشر شد. اما این شرکت تقریباً شش ماه طول کشید تا این موضوع را بپذیرد و اکنون یعنی یک ماه بعد، شرکت مایکروسافت سرانجام راهی برای حل دائمی آن مشکل پیدا کرد. این به‌روزرسانی در حال حاضر در دسترس ویندوز اینستالرز قرار گرفته است و باید در به‌روزرسانی اختیاری بعدی در دسترس عموم قرار گیرد.

در صورتی که با این مسئله آشنا نباشید، اشکال آزاردهنده ویندوز ۱۰ باعث به وجود آمدن مشکل در جایی شد که این نرم‌افزار نام کاربری و رمز ورود را به خاطر نمی‌آورد. بنابراین، این به آن معنی است که کاربران باید پس از استفاده از رایانه‌های شخصی، نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره وارد کنند.

BSOD

مایکروسافت اما ادعا می‌کند که این مسئله فقط تعداد کمی از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است. اریک لارنس، مدیر برنامه مایکروسافت اج نوشت:

این مسئله در ویندوز فقط تعداد کمی از کاربران دارای تسک S4U را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اکنون در جدیدترین کانال داخلی ویندوز ۱۰ رفع شده است.

چه تعداد از شما با این مسئله روبه‌رو بوده‌اید؟ در کامنت‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر