طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه دی ماه ۹۹

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جدیدترین طرح پیش فروش غیر قطعی پنج محصول ایران خودرو از روز چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ آغاز شده و به مدت سه روز یعنی تا جمعه ادامه خواهد یافت.

شرکت ایران خودرو ۵ محصول پرطرفدار خود شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با گیربکس دستی، رانا پلاس و سورن پلاس را طی جدیدترین مرحله پیش فروش غیرقطعی تولیدات خود ویژه دی ماه ۹۹ در معرض فروش قرار داده است.
 
مشتریان پس از برگزیده‌شدن در قرعه‌کشی باید مبالغی در حدود ۵۵ تا ۹۹ میلیون تومان ( بسته به نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت متفاوت است) را به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند. پس از آن در زمان ارسال دعوتنامه نهایی نیاز به تکمیل وجه خودرو بر اساس قیمت روز خواهد بود. بر این اساس مشتریان احتمالا طی ماه‌های شهریور تا آذر ۱۴۰۰ اتومبیل خود را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است که این طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه بوده و بر اساس روش قرعه کشی انجام خواهد شد. متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰ دی ۹۹ لغایت روز جمعه ۱۲ دی ۹۹ فرصت ثبت نام خواهند داشت.

همچنین کلیه محدودیت‌های طرح‌های پیشین در این مرحله فروش غیرقطعی نیز اعمال شده است. در قالب این محدودیت‌ها به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای فرد متقاضی الزامی است و او نباید طی ۴۸ ماه گذشته هیچ خریدی از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا انجام داده باشد.

مشتریان حقوقی حق ثبت نام ندارند و امکان نقل و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد. همچنین گارانتی خودرو حدود سه ماه بعد از تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی باطل خواهد شد و در این هنگام خودرو بایست حداقل هزار کیلومتر مسافت طی کرده باشد.
سند و فاکتور فروش خودرو به مدت یک سال نزد شرکت ایران خودرو باقی مانده و پس از تسویه حساب نهایی سند تحویل مشتری خواهد شد. سود مشارکت به متقاضیان این طرح تعلق نمی‌گیرد و فرد متقاضی نباید دارای پلاک فعال انتظامی باشد.
 
 جزئیات دقیقتر مربوط به جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ را در جدول زیر مشاهده می‌فرمایید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر