فن TOUGHFAN 12 توربو ترمال تیک معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ترمال تیک محصول جدیدی را به سری TOUGHFAN خود اضافه کرده است. فن جدید در کنار TOUGHFAN 14 به بازار خواهد آمد و TOUGHFAN 12 توربو نام دارد که با ویژگی انتقال هوا با فشار بالا همراه خواهد بود. این فن جدید اکنون دارای حداکثر سرعت ۲۵۰۰ دور در دقیقه است و از تحمل هیدرولیک و توپی تقویت‌شده فلزی از نسل ۲ هاب استفاده می‌کند. این فن جدید در یک بسته و با قیمت ذکرشده ۲۴٫۹۹ دلار موجود است.

فن TOUGHFAN 12 توربو فشار بالا یک فن فشارقوی استاتیک کنترل‌شده با PWM و با حداکثر سرعت ۲۵۰۰ دور در دقیقه است

فن TOUGHFAN 12 توربو با ویژگی انتقال هوا با فشار بالا از طراحی استانداردی برخوردار است. این فن در سراسر آن از هیچ‌گونه روشنایی RGB برخوردار نیست اما دارای تیغه‌های فن خاکستری است. این پره‌های فن با استفاده از پره‌های فن ساخته‌شده از پلیمر کریستال مایع ایجاد می‌شوند، که در هنگام کار فن با حداکثر سرعت، ارتعاشات را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این فن همچنین از لنت‌های لاستیکی ضد لرزش تزریقی درون قالب استفاده می‌کند که باعث کاهش بیشتر ارتعاشات فن می‌شود. این فن با پوشش ۸۰ درصدی برای تمام گوشه‌ها طراحی شده است که سطح سروصدای پایین را در حداکثر سرعت حفظ می‌کند.

این فن از یاتاقان هیدرولیک نسل ۲ ترمال تیک استفاده می‌کند که از یک طرح کاملاً جدید بهره می‌برد و از اچ برای پایداری روان کننده استفاده می‌کند. این حفاظت از روان کننده‌ها باعث می‌شود این فن صدای کمتری تولید کند و همچنین طول عمر آن افزایش می‌یابد. این فن از اندازه استاندارد ۱۲۰ میلی‌متری فن‌های محافظ کیس PC پیروی می‌کند که بسیار عالی است.TOUGHFAN 12 Turbo

فن TOUGHFAN 12 توربو با ویژگی انتقال هوا با فشار بالا از عمر طولانی برخوردار است

موتور فن نصب‌شده در این فن جدید دارای یک توپی موتور فولادی است که ثبات و دوام بیشتری را ارائه می‌دهد. پایداری و دوام پیشرفته این موتور فولادی به‌صورت کامل اطمینان حاصل می‌کند که این فن دارای طول عمر فوق‌العاده طولانی باشد.

فن TOUGHFAN 12 توربو با ویژگی انتقال هوا با فشار بالا به‌گونه‌ای طراحی شده است که فشار هوای بالا و جریان هوای بالا را ارائه می‌دهد. این فن می‌تواند تا ۷۲٫۶۰ CFM ایجاد کند و دارای دامنه سرعت ۵۰۰ دور در دقیقه تا ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. حتی در حداکثر سرعت، این فن فقط ۲۸٫۱ دسی‌بل صدا تولید می‌کند، که رایانه را در هنگام استفاده کاملاً بی‌صدا نگه می‌دارد.

فن TOUGHFAN 12 توربو با ویژگی انتقال هوا با فشار بالا هم‌اکنون در وب‌سایت این شرکت موجود است. این فن فقط در یک بسته موجود است و با قیمت مرتبط ۲۴٫۹۹ دلار در دسترس است. در مقایسه، فن TOUGHFAN 14 تا دو بسته فن قابل خرید است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر