لو رفتن مشخصات جدیدی از گوشی V40 آنر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود آنر از سری V40 در ماه جاری رونمایی کند و به نظر می‌رسد نتایج بررسی یکی از اعضای این خانواده در گیم‌بنچ ظاهر شده است. در نتایج منتشر شده نام گوشی NWE-AN10 و اندروید آن نسخه ۱۰ ثبت شده و از پردازنده Mali-G77 MC9 استفاده می‌کند که می‌تواند از نمایش تصاویر با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. پیش از این افشاکنندگان از NWE-AN10 به عنوان یکی از اعضای سری V40 آنر نام برده بودند، اما مشخص نیست این گوشی نسخه معمولی دستگاه است یا مشخصات مربوط به نسخه پرو و یا حتی یک نسخه دیگر است.

با این حال می‌دانیم که GPU بخشی از چیپست +Dimensity 1000 مدیاتک می‌باشد که در حال حاضر توسط تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. از آنجایی که نمایشگرهای گوشی‌ همراه معمولا با پردازنده گرافیکی همگام‌سازی می‌شوند، دستیابی به نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه در حالت بازی تنها در نمایشگرهایی که حداقل از نرخ تازه‌سازی ۹۰ فریم بر ثانیه استفاده می‌کنند امکان پذیر خواهد بود.

هنوز با قطعیت نمی‌توان در مورد استفاده از نمایشگری با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه صحبت کرد، اما ممکن است نرخ تازه‌سازی نمایشگر با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری محدود شود. این احتمال وجود دارد که در نسخه‌های مختلف این سری شاهد استفاده از نمایشگرهایی با نرخ‌های تازه‌سازی متفاوت باشیم. آنر V40 پیش از این گواهینامه ۳C را برای شارژر ۶۶ واتی دریافت کرده است که قبلا این قابلیت را در میت ۴۰ پرو و Nova 8 هواوی دیده بودیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر